آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-لیفت نخ

ترفندهای آرایشی , این سوال برای بسیاری از خانم ها پیش می آید که چگونه آرایش… فرقی نمی کند به دنبال چه نوع آرایشی باشید.آرایش صورت شما ملایم و یا غلیظ باشد… آموزش خودآرایی صورت با توضیحات مرحله به مرحله را برای شما در این مقاله آورده ایم…. از زدن کانسیلر فقط برای هلال زیر چشم و به صورت نقطه ای بپرهیزید.

  • استفاده از کانسیلر چشمان شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد و احساس خواب‌آلودگی را از چشمان شما می‌گیرد.
  • با تجربه‌ای که از پوستتان دارید ممکن است بیشتر مایل باشید از محصولات پوست خشک یا پوست معمولی برای ادامه آرایشتان استفاده کنید.
  • به جای وازلین می‌توانید از روغن زیتون یا روغن نارگیل هم استفاده کنید.
  • بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند.
  • اگر ابروهایتان کم رنگ هستند می توانید به کمک ریمل چشم، آن ها را پر رنگ کنید و اینگونه نیازی به خرید وسیله آرایشی دیگری نخواهید داشت.

به عنوان مثال، آنچه که به عنوان میکاپ صورت دخترانه و ساده و زیبا ارائه میشود با آرایش های عربی و هندی و عروس متفاوت است. علاوه براین، نکاتی که در این آموزش ها ارائه میشود با توجه به اینکه در این زمینه مبتدی هستید یا خیر نیز متفاوت خواهد بود. سالن زیبایی شبنم نظیف در مجله خبری میکاپ ادامه نکات مهم و کاربردی در آموزش میکاپ صورت جدید از پایه برای مبتدیان و کمی پیشرفته تر را معرفی خواهد کرد. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد.

روغن هسته انگور برای مو: فواید و نحوه استفاده از آن

اگر گوشه چشمتان کمی افتادگی دارد و رو به پایین است، خط چشم را به آرامی به سمت بالا بکشید تا جوان تر به نظر برسید. برای کشیدن خط چشم از آینه درشت نما استفاده کنید تا انتهای مژه ها را بهتر ببینید. خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است.

جلسات تمرین رایگان پس از اتمام دوره

خط چشمی برای چشم های فاصله دار مناسب است که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده باشد. اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست . شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد . سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است. رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است.

خدمات زیبایی بافت مو درکه؛ انواع بافت جدید در منطقه یک تهران

زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

اگر در شهر‌‌های بزرگ و آلوده زندگی می کنید، بهتر است علاوه بر پاک کننده آرایش از شوینده‌های صورت مانند ژل شستشو صورت هم استفاده کنید. شوینده صورت هر گونه آلودگی و یا باقی مانده‌ی مواد آرایشی را از پوست پاک می‌کند. این که با توجه به موقعیتی که قصد رفتن دارید سبک آرایش انتخاب کنید، یک مهارت است و لازم است برخی نکات خفن برای آرایش صورت را مد نظر قرار دهید.

بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید. اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است. سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید. افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد . رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.