آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-لیفت نخ

همچنین با زدن کمی رژگونه تیره و مات در ناحیه چانه می توانید کاری کنید که صورت شــــما کوتاه تر به نظر بیاید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

  • اگر لب‌های شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید.
  • برای آرایش چشم هایی که انتهایشان به سمت پایین است ، زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید.
  • اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید.
  • برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد.
  • هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید.

اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود. در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد. بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد. مجله خبری میکاپ خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست.

آموزش میکاپ شبنم نظیف

ماساژ زیادی توصیه نمی شود و ممکن است پوست را حساس کند.تعداد دفعات استفاده از مرطوب کننده بستگی به نوع پوست دارد و نیاز آن دارد. خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود. همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر. در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم. استفاده درست از پرایمر برای پوست‌های معمولی می‌تواند به صاف، مات و یکدست شدن پوست شما کمک کند.

نکاتی درمورد اصلاح صورت آقایان

موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید. قبل از اینکه ۰ تا ۱۰۰ آرایش کامل خود را شروع کنید زمانی را برای آماده سازی پوست خود با یک مرطوب کننده با کیفیت صرف کنید. انتخاب یک مرطوب کننده مناسب یک تکه حیاتی این پازل است. بهتر است در ابتدا پوست خود را بشناسید تا با توجه به پوست خود مرطوب کننده را انتخاب کنید. ماندگاری آرایش بر روی صورت کار سخت و دشواری نیست و تنها با رعایت چند روش که در این مقاله به آن پرداخته شده‌است، می‌توانید میکاپی ماندگار داشته باشید.

نحوه انتخاب کرم پودر:

پس از انتخاب سایه بر اساس رنگ پوست، با براش نوک تیز از گوشه داخلی پلک بالا به صورت دایره ای سایه را پخش کنید. اگر می خواهید آرایش برای صورت چاق را کاملا بی نقص انجام دهید باید علاوه بر مدل آرایش به مدل موهایتان هم دقت کنید. این مدل موها گردن شما را کشیده تر نشان داده و باعث کشیده شدن صورت می شوند. همچنین می توان از انواع مدل موی جمع هم استفاده کرد و بر زیبایی چهره افزود.

این ترفندها به شما نشان می دهند چگونه صورت خود را زاویه سازی کنید و آن را زیباتر نشان دهید. یا در آرایش برای صورت چاق نکاتی ارائه می شود که به شما کمک می کند صورت خود را جمع و جور تر یا کمی لاغر نشان دهید تا تعادل در چهره تان برقرار شود. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم آرایش برای صورت گرد آشنا کنیم.