آرایش صورت برای نوجوانان مجموعه زیبایی صورتگر ماه مجله زیبایی-لیفت نخ

اگر می خواهید بهترین و بی نقص ترین مدل آرایش برای صورت گرد را داشته باشید بهتر است رژگونه را بیشتر به شکل خطی پخش کنید و آن را به سمت گوش ها بکشید. در واقع سعی نکنید رژگونه را به شکل گرد فقط روی سیب گونه پخش کنید و وسط صورت رها کنید. بلکه بهتر است رژگونه خود را تا خط رویش موها ادامه دهید و کمی آن را به سمت بالا متمایل کنید. وقتی برای خرید یک رژ گونه به مغازه ای مراجعه می شود یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی آن را در نظر گرفت این است که حتما این مکان، معتبر بوده و محصولات با نشان اصالت کالا را عرضه نماید.

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است. نکته بسیار مهم در روند آموزش میکاپ خیس، استفاده از نوعی سایه مخصوص می باشد که به پلک ها حالت براق و خیس میدهد. پس از آماده سازی پوست و استفاده از پرایمر، لازم است سایه مخصوص میکاپ خیس را تهیه کنید. برای استفاده از سایه خیس ابتدا کمی پرایمر روی پلک بکشید و از گوشه داخلی تا خارجی را با براش سایه بزنید.

  • رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است.
  • کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند.
  • مدت زمان آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان در دوره عمومی یک ماه و نیم است.
  • برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود.
  • هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید .

به برند و کیفیت لوازم آرایشی اهمیت زیادی بدهید، چون پوست به شدت آسیب پذیر بوده و به مرور لک و تیرگی و جوش و آکنه روی آن ایجاد میشود. کنار سایه های روشن و صورتی و هلویی چشم ها را بسیار جذاب و چهره فرد را تپل و گردتر نشان دهید. به همین سادگی می توانید نواقص صورت مجله خبری میکاپ را با میکاپ پنهان کنید. به کمک لایه برداری و استفاده از کرم پودر و کانسیلر باید در اولین مرحله انجام شود. در پلک پائین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه میتوانید چشمان خود را درشت تر یا ریزتر جلوه دهید.

جلسات تمرین رایگان پس از اتمام دوره

یکی از راه های ماندگاری آرایش و ثابت ماندن آن، استفاده کمتر از لوازم آرایشی بر روی یکدیگر است. فراموش نکنید که رنگ کرم پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست تان همرنگ باشد نه خيلي روشن تر و نه خيلي تیره تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با دیگر قسمت های بدن تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک تان یک مرز واضح را به طور واضح مشاهده کنید.

نحوه آرایش لب ها

همچنین وسایل مورد نیاز پاکسازی شامل ماسک صورت، روغن آراگان، خاویار، اسکراپ، پنبه و… می باشد. کرم پودر مناسب برای پوست‌های خشک دارای خاصیت رطوبت رسانی و مرطوب‌کنندگی است و کمک می‌کند تا کرم پودر روی پوست صورت شما تکه تکه نباشد و حالت ماسیدگی پیدا نکند. البته فراموش نکنید که بهترین نتیجه از کرم پودر را زمانی می‌گیرید که دو مرحله قبل زیر سازی پوست یعنی استفاده از کرم مرطوب‌کننده و پرایمر را به درستی رعایت کرده باشید.

دراین مطلب به مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و پاسخ به سوال چرا باید از… کانسیلر را به صورت یک مثلث به زیر چشم‌ها بزنید و برای خشک کردن آن و ماندگاری بیشتر از پودر بیک استفاده کنید. بنابراین آن را روشن نگه دارید و محصول را به خوبی به هم بزنید. می توانید یک پودر شفاف روشن را بر روی قسمت های دیگر صورت خود اضافه کنید. میکرودرمبا جوانسازی پوست احتیاج شما به آرایش صورت تا حدود زیادی برطرف می کند و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشید.