آرایش صورت فارسیرو-لیفت نخ

حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش کامل برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است. در یک میهمانی نه‌تنها نگاه‌ها به لباس شماست بلکه بیشترین توجه‌ها به‌صورت و آرایش موی شماست و چه مهم است انتخاب آرایش صورت که چهره شما را از این‌ رو به آن رو می‌کند. برای داشتن یک آرایش ماندگار که طولانی مدت بر روی پوست شما باقی بماند، بهتر است از انواع محصولات ضد آب مانند ریمل ، خط چشم و… استفاده کنید.

  • دقت کنید که یک ارایش ساده برای اینکه خوب روی صورت شما بنشیند، نیاز به پوست و صورت شفاف دارد.
  • همه‌ی کاری که باید بکنید این است که یک پد پنبه‌ای را به میسلار واتر آغشته کنید.
  • در این مقاله قصد داریم تا نحوه آرایش صورت را با تمام نکات مهم برای شما عنوان کنیم تا بتوانید به زیبایی چهره تان را آرایش کنید.
  • حواستان باشد که پلک‌ها، لب و بینی را از قلم نیاندازید و همه جا را خوب ماساژ دهید.
  • برای چهره های گرد و بیضی شکل ارائه می دهیم که همگی ساده و زیبا هستند.

حتماً برایتان پیش آمده که بعضی شب‌ها آن قدر خسته‌اید که نمی‌توانید برای مراقبت‌های شبانه‌‌ی پوست خود وقت کافی بگذارید. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. با استفاده از مداد لب سفید قسمت های وسط لب بالا و پایین را بپوشانید.

خرید محصولات آرایشی

از دیگر موارد بسیار مهم برای تغییر فرم صورت می توان به رژگونه اشاره کرد. رژگونه برای صورت های گرد بهتر است کمی تیره مانند مسی انتخاب شود. توجه داشته باشید که رنگ های تیره روی گونه مجله خبری میکاپ ها باعث میشود عرض صورت کمتر دیده شود و چهره جلوه بهتری خواهد داشت. همچنین در دوره آموزش آرایش عروس تمرکز بر روی آموزش میکاپ های فوق تخصصی و گریم های ماندگار برای عروس می باشد.

ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد. استفاده از مرطوب کننده پس از شستن صورت توصیه میشود و باید آن را وقتی هنوز پوست کمی رطوبت دارد استفاده کرد و به آرامی روی پوست پخش نمود.

رژ لب گیاهی | آموزش ساخت بهترین رژ لب گیاهی در منزل

اگر خط چشم شما جایی لکه شد، اصلا نگران نباشید، یک گوش‌پاک‌کن بردارید، کمی آرایش‌پاک‌کن به آن بزنید و آن لکه را پاک کنید. پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود. چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد.

اگر گوشه چشمتان کمی افتادگی دارد و رو به پایین است، خط چشم را به آرامی به سمت بالا بکشید تا جوان تر به نظر برسید. برای کشیدن خط چشم از آینه درشت نما استفاده کنید تا انتهای مژه ها را بهتر ببینید. خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است.