آرایش مناسب برای هر فرم صورت سالن های شبنم نظیف

محصولات با کیفیتی را انتخاب کنید که می دانید پوست شما در برابر آن ها عکس العمل منفی نشان نخواهد داد. هر چه رنگ رژ تیره و براق تر باشد، صورت گرد و تپل تر بنظر میرسد. در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. یک لایه کرم پودر متناسب با رنگ پوست استفاده کنید و تمام سطح صورت را بپوشانید.

با این مدل آرایش به راحتی می‌توانید با انواع لباسهای رنگی آرایش صورت خود را ست کنید. چشمها در این سبک آرایشی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و با استفاده از سایه‌های روشن و مژه‌های بلند آرایش می‌شوند. قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم.

  • دقیقا میشه بگید زرد چوبه برای کجای صورت مناسبه حس میکنم رنگ…
  • داشتن مژه های ضخیم و پرپشت و بلند، خواسته هر خانم زیبا ای میباشد.
  • از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند.
  • سپس به پشت چشم بزنید تا کانسیلر به خوبی ثابت شود و ماندگاری آرایشتان بیشتر شود.
  • حداقل برای 3 بار در ماه قبل از عروسی این کار را در برنامه خود بگنجانید تا پوست صورت شما روشن و سفت شود.

پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست. امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.

برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پنکیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چون حالت ضد آب به آن می دهد. اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است. اگر چشم‌های‌تان خاکستری رنگ است، از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری سیر نقره‌ای و مشکی برای سایه چشم خود کمک بگیرید. و اگر تون رنگی پوست شما متوسط است و گندمی هستید، دست‌تان برای انتخاب طیف رنگی مختلف کانتور باز است و می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید. هرگز برای استفاده از فوندیشن از انگشتان خود استفاده نکنید! این کار می تواند اثر انگشت را روی پوست شما جا بگذارد و ظاهری ناهموار ایجاد کند که ایده آل نیست.

مدل آرایش خلیجی و آرایش چشم عربی غلیظ عروس

به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوست‌تان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید. همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند. در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد. اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند.

آرایش صورت استخوانی و لاغر

البته بهتر است از این محصول فقط در نواحی مانند ناحیه T (پیشانی، بینی و گونه‌ها) و زیر چشم‌ها استفاده کنید. اجرای میکاپ مناسب، رکن اصلی برای رسیدن به ظاهری ایده‌آل است. محصولات مورد استفاده در پروسه میکاپ، به شما کمک می‌کنند تا ظاهر خود را تغییر دهید، ویژگی‌های مورد علاقه خود را ایجاد یا تقویت کنید و به استانداردهای زیبایی نزدیک شوید. از سوی دیگر، تکنیک‌های میکاپ به بانوان کمک می‌کنند تا اعتماد به ‎نفس خود را افزایش دهند. اما وقتی صحبت از آرایش صورت به میان می‌آید، استفاده ماهرانه از لوازم آرایشی، تفاوت اصلی را رقم می‌زند.

آرایش پاک ‌کن مناسب هر پوست

پوست انسان از حساس ترین قسمت های بدن می باشد که در خطر انواع آلودگی های محیطی قرار دارد و به همین دلیل باید با استفاده از یک ابزار مناسب پاکسازی عمیق شود. البته این کار به صورت دستی و با استفاده از دستگاه انجام می گیرد. از جمله ابزار های دیگر که در آرایش زیبا مهم می‌ باشد، درمارولر است. درمارولر برای احیای پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درمان پوست می شود. درمارولر برای پوست فواید درمانی بسیار زیادی دارد و باعث درمان زخم در پوست می شود و همچنین موجب افزایش تولید کلاژن سازی پوست نیز می شود.

انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است. برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . اگر شما بخواهید برای این فرم صورت آرایش زیادی استفاده کنید و از اقلام مختلف آرایشی استفاده کنید اصلاً انتظار آرایش شیک و به روزی را نداشته باشید.