آرایش و صورت، همه چیز در مورد تکنیک های آرایش صورت فارسی بیوتی

با این ترفند تمرکز بر کلیت چهره نمی‌شود و صورت زیباتر به نظر می‌رسد. تمرکز اصلی این مدل از انواع مدل آرایش، بر روی چشم ها است. مدل آرایش اسموکی با چشم های تیره و لب های پررنگ، ظاهری جسور و جذاب برای شما ایجاد خواهد کرد.

هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید.

  • و اگر تون رنگی پوست شما متوسط است و گندمی هستید، دست‌تان برای انتخاب طیف رنگی مختلف کانتور باز است و می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید.
  • آرایش کردن می تواند موجب بسته شدن منافذ پوست شود؛ پس بهتر است در همان ابتدا صورت خود را شسته و تمیز کنید .
  • انتخاب رنگ قهوه ای تیره به جای مشکی می تواند هم آرایشتان را متفاوت و حرفه ای تر سازد، هم آرایشی تمیزتر ایجاد کند.
  • برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید.
  • مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید.

مقداری از آن را با براش مخصوص و یا نوک انگشتان خود روی تمام پوست اعمال کرده و به آرامی بمالید تا جذب شود. بعد از استفاده از پرایمر حتماً صبر کنید تا پرایمر به طور کامل خشک شود، سپس مرحله بعدی را آغاز کنید. پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند.

پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم. اما واقعیت این است که آموزش آرایش صورت به همان راحتی که همیشه فکر می‌کردید، نیست. دنیای آرایش ترفندها و باید و نبایدهای بسیاری دارد که اگر رعایت نکنید، آرایش اثر معکوسی بر زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت. از فرم صورت و رنگ پوست گرفته تا رنگ موها و چشم‌تان، همه و همه در انتخاب ابزار آرایشی و آموزش آرایش صورت شما موثر هستند.

همه حقایق مهم در مورد فیلر ابرو را بدانید! عوارض، مزایا، ماندگاری، مراقبت های لازم فیلر ابرو یا ژل ابرو

برای آرایش زیبا نیاز به ابزار و وسایلی مانند ، پرایمر نیاز دارید. پرایمر از مهم‌ ترین ابزار آرایش صورت می باشد که باعث آبرسانی پوست شده و به شما کمک می کند تا یک آرایش صاف و یکدست داشته باشید. در واقع بی بی کرم از ترکیب چندین کرم ساخته می‌ شود به همین دلیل دارای بافتی سبک است و باعث می‌ شود تا پوست شما طبیعی تر به نظر برسد. رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود.

۲. از خط لب استفاده کنید.

بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. برای متعادل سازی صورتتان ، قسمت هایی از آن را کانتور کنید، برای کانتور کردن رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد.

کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید . این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود. مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند. برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد. در مدل آرایش لایت یا اروپایی، از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود و بیشتر، هدف پوشاندن نواقص چهره است. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود.