آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-لیفت نخ

با کمک آن می توانید بینی خود را خوش فرم تر، طول پیشانی را کمتر و زاویه زیبایی در فک خود ایجاد نمایید. برای اینکه آرایش دودی برای چشم هایتان داشته باشید، از خط چشم های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می خواهید ، از خط چشم های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید. یکی از این نکات نحوه استفاده از کانتور زیر استخوان گونه است. خط کانتور را باید طوری زیر استخوان گونه بکشید که به صورت اریب رو به بالا و چشم ها باشد.

  • بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید.
  • از یک کرم صورتی روشن و ظریف استفاده کنید و آن را با استفاده از انگشتان خود بمالید.
  • ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید.
  • فیکساتورها همانطور که از نامشان پیداست، با فیکس کردن آرایش بر روی پوست شما، باعث ماندگاری بیشتر آن می‌شوند.

شما می توانید مرطوب کننده را به آرامی بر روی پوستتان ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست صورتتان شود.ماساژ صورتتاثیر بسزایی در شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت دارد. اگر جنس پوست شما خشک است حتما تعداد دفعات بیشتری از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر این کار را انجام ندهید قطعا با پوسته پوسته شدن پوست صورتتان مواجه می شوید و این مورد اصلا جلوه خوشایندی در آرایش شما نخواهد داشت. به همین دلیل استفاده از انواعماسک صورتبسیار مفید خواهد بود. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است.

نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت برای افراد مبتدی

حواستان باشد که رنگ فونداسیون شما به رنگ پوستتان نزدیک باشد و با آن اختلاف فاحشی نداشته باشد. در این مرحله به جای فونداسیون می‌تواند از کرم مرطوب‌کنندۀ رنگی یا بی بی کرم (نوعی کرم است که ترکیبی از پرایمر، ضدآفتاب، کرم‌پودر و کانسیلر است) استفاده کنید. در طول تاریخ زیبایی و آراستگی ظاهر مورد مجله خبری میکاپ توجه بوده و در زمان‌هایی این آراستگی افراطی و برای تفاخر و جلب توجه بیشتر در بین طبقات خاصی بوده‌است. پادشاهان و درباریان ایرانی و عرب با گذاشتن زیورآلات به گوش‌ها و ریش‌هایشان و پادشاهان و درباریان فرانسوی و انگلیسی با گذاشتن کلاه‌گیس بلند خود را از طبقات پایین‌تر متمایز می‌کردند.

برای ثابت نگه داشتن آرایش از چه روش هایی می توانیم استفاده کنیم؟!

بعضی انواع خاص بورس‌های آرایشی نیز برای فشرده کردن لایه اولیه آرایش بسیار مناسبند. بعد از انتخاب محصول مناسب باید به ابزار اعمال آن روی پوست خود توجه کنید. بعضی خانوم‌ها ترجیح می‌دهند از انگشت خود استفاده کنند در حالی که بقیه ترجیح می‌دهند از ابزارهای آرایشی مانند برس و اسفنج استفاده کنند. اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید. یادگیری استفاده صحیح از مرطوب‌کننده خود نصف مسیر است. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک.

توجه داشته باشید که پوست از مهم ترین عوامل در زیبایی چهره است و به همین دلیل باید بتوانید تمام لک و تیرگی ها و نواقص روی آن را پنهان کنید. قبل از هرگونه آرایش پوست را به کمک اسکراب و ماسکِ شستشو کاملا تمیز کنید. در این مرحله منافذ پوست باید تمیز شوند و آلودگی های انباشته شده در آنها از بین بروند. سپس یک لایه نازک کرم مرطوب کننده و آبرسان روی پوست بزنید تا خشکی آن از بین برود و مواد آرایشی بهتر جذب شوند.