آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان یادگیری در 14 قدم | zabannew

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان یادگیری در 14 قدم | zabannew

خیلی از افراد و زبان آموزان جدید که بارها به هنگام یادگیری زبان انگلیسی احساس شکست کرده‌ اند دارای نقاط مشترکی در نوع تفکر خود نسبت به یادگیری هستند. این اشتباهات را برایتان نام می‌بریم تا ببینید که اگر شما هم در مسیر یادگیری زبان انگلیسی دچار این حس شده اید، قطعا در یکی از این اشتباهات گرفتار شده اید. احتمالاً اگر قبلاً به دنبال یک نرم‌ افزار یادگیری زبان انگلیسی بوده‌اید خیلی‌ها این نرم‌افزار را به شما معرفی کرده باشند. بخش‌های مختلفی را پوشش داده است و در دو حالت آنلاین و آفلاین در دسترس است.

  • وب سایت‌هایی هستند که به‌صورت رایگان یا پولی زبان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهند و روند یادگیری‌تان را بررسی می‌کنند پس کافی است به آن‌ها سری بزنید.
  • سازندگان این اپلیکیشن معتقد هستند که بعد از یک سال دیگر امکان ندارد لغات را فراموش کنید.
  • به همین دلیل است که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی نیز تمرین و تکرار به همراه یک استاد زبان خواهد بود.
  • استفاده از اپلیکیشنی که به طور ویژه بر بهبود تلفظ تمرکز کند، یک مزیت بزرگ برای زبان‌آموزان محسوب می‌شود.

قسمتی نیز برای تمرین وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید مهارت گرامر خود را بسنجید. این اپلیکیشن بر مبنای گیمیفیکیشن ساخته شده است و شما می‌توانید با جمع کردن امتیاز، با کاربرانی از سراسر دنیا رقابت کنید. اگر لغتی را بدانید، به ترتیب بعد از یک روز، سه روز، یک هفته، یک ماه، سه ماه و یک سال دوباره برایتان نشان داده می‌شود تا Wordup مطمئن شود که آن واژه وارد حافظه بلند مدت شما شده است. سازندگان این اپلیکیشن معتقد هستند که بعد از یک سال دیگر امکان ندارد لغات را فراموش کنید. البته که برای استفاده از نسخه رایگان فلونت یو هم باید اطلاعات حساب ویزا یا پی پال خود را باید در اختیار سایت قرار دهید که این امکان شاید برای بسیاری از ما مهیا نباشد. یعنی درس‌های اول مربوط به سلام و علیک کردن یا اسم میوه‌ها هستند و موضوعات پیچیده‌تر مثل تکنولوژی یا سیاست در درس‌های آخر ظاهر می‌شوند.

چرا باید انگلیسی یاد بگیرم؟

تازه اگر به نوشته های قبلی تان نگاهی بیندازید و ببینید که چقدر پیشرفت داشته اید اعتماد به نفس‌تان(افزایش اعتماد به نفس) هم بیشتر ادامه مطلب می شود. در اینجا به برخی از نکات جالب پیرامون آموزش انگلیسی در ارتباط با تعداد لغات ، تعداد مردم انگلیسی زبان و حقایق دیگر پیرامون این زبان اشاره می کنیم. وقتی از بهترین ابزارهای موجود و روش های مفید و مناسب برای یادگیری استفاده کنید، اطلاعات خیلی بیشتری را جذب خواهید کرد! توصیه می کنیم درباره شیوه های یادگیری کمی تحقیق کنید تا بتوانید بر اساس اولویت های خود تصمیمات بهتر و موثرتری بگیرید.

مزایا و معایب کلاس‌های حضوری

آیا محتواهای این صفحه آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی را در خود جا داده است؟ یاد گرفتن زبان انگلیسی یک پروسه‌ی زمان‌بر است حتی با استفاده از پکیج آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی رایگان هم ممکن است تمامی موارد را یاد نگیرید. بهترین پیشنهاد آموزش کامل زبان انگلیسی با استفاده از دوره‌های آنلاین است که هر زمانی بخواهید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و با تمرین زیاد می‌توانید آموزش انگلیسی از صفر را شروع کنید. بعد از هر جلسه آموزشی شما گرامر، لغات و جمله سازی رو کامل یاد میگیرید اما مشکل همه زبان آموزان چیزی نیست جز مکالمه ترکی استانبولی. زبان مستر تمام نیاز های آموزشی و دغدغه های زبان آموزان را میشناسد و در همین راستا با توجه به چالش های موجود برای آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی موفق شد تا دوره آموزشی صفر تا صد ترکی استانبولی را آماده کند. نکته ی بسیار مهم این است که تمام چالش هایی که در آموزش آنلاین و دوره های آنلاین وجود دارد را به خوبی شناسایی کردیم و آنها را به بهترین شکل ممکن پوشش داده ایم.

در جدول زیر نمرات متفاوت این آزمون و سطحی که برای گرفتن آن نمره نیاز است را می‌بینید. البته این موضوع لزوما به این معنی نیست که باید زمان بیشتری را برای یادگیری اختصاص دهید؛ مثلا اگر به جای ۴ ساعت مطالعه در روز جمعه، چهار روز در طی هفته و هر بار یک ساعت تمرین کنید، قطعا تاثیر بیشتری دارد. اختصار CEFR مخفف Common European Framework of reference for languages می باشد.