آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم لایت” مجله اکالا-لیفت نخ

بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید. اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است. سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید. افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد . رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است.

  • و ریزه کاری های مرتبط برای هر کدام از آن ها به شما آموزش داده می شود.
  • بنابراین آن را روشن نگه دارید و محصول را به خوبی به هم بزنید.
  • بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم.
  • بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود.
  • برای شستن آرایش از پاک کننده‌ها و شوینده‌های مناسب استفاده کنید.

اگر در شهر‌‌های بزرگ و آلوده زندگی می کنید، بهتر است علاوه بر پاک کننده آرایش از شوینده‌های صورت مانند ژل شستشو صورت هم استفاده کنید. شوینده صورت هر گونه آلودگی و یا باقی مانده‌ی مواد آرایشی را از پوست پاک می‌کند. این که با توجه به موقعیتی که قصد رفتن دارید سبک آرایش انتخاب کنید، یک مهارت است و لازم است برخی نکات خفن برای آرایش صورت را مد نظر قرار دهید.

استفاده بیش از حد از کرم پودر

پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش شما می شود و آن را درخشان و زیبا جلوه می دهد. زمانی که پرایمر شما تمام شد می توانید از کانسیلر استفاده کنید. توجه داشته باشید، اگر چشم هایتان به هم نزدیک هستند، قسمت داخلی پلک ها باید روشن باشد و در صورت فاصله زیاد آنها از هم باید عکس روش بالا برای سایه زدن عمل کنید. برای آرایش طبیعی چشم سایه ای با رنگ گرم انتخاب کنید و روی پلک بزنید. از رنگ روشن تری زیر چشم استفاده کنید و بعد به خوبی محو کنید.

برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

به عنوان مثال، آنچه که به عنوان میکاپ صورت دخترانه و ساده و زیبا ارائه میشود با آرایش های عربی و هندی و عروس متفاوت است. علاوه براین، نکاتی که در این آموزش ها ارائه میشود با توجه به اینکه در این زمینه مبتدی هستید یا خیر نیز متفاوت خواهد بود. سالن زیبایی شبنم نظیف در ادامه نکات مهم و کاربردی در آموزش میکاپ صورت جدید از پایه برای مبتدیان و کمی پیشرفته تر را معرفی خواهد کرد. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد.

۲-     کانسیلر بزنید

سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید. ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو ، امتداد پل بینی ، بالای لب ، روی چانه ، گوشه داخلی چشم ها نقاطی از صورت می باشند که بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و مجله خبری میکاپ خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید. پس از انتخاب یک رژ لب مناسب ،خط لبی همرنگ رژلب تان انتخاب نمایید وابتدا خط لب بزنید ، خط لب باعث میشود بتوانید لب های خوش فرم تری طراحی کنید و از بیرون زدن رژلب جلوگیری کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود.

پرایمر خط و خطوط و ایرادات پوست را میپوساند و سبب دوام و جلوه بهتر آرایش میشود. پرایمر را بطور یکسان در همه جا پخش کنید، از گونه ها تا بینی، چانه، ناحیه T و پلک ها. در آرایش صورت گرد و چاق کانتور پیشانی به طور کامل انجام نمی گیرد. بلکه رنگ تیره را فقط دو طرف پیشانی روی شقیقه ها می کشیم تا با جمع نشان دادن پیشانی آن را لاغر تر و صورت را کشیده تر کنیم. ریمل خود را به صورت رفت و برگشتی چند بار روی یک‌ مژۀ خود بمالید.

زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید.

خط چشمی برای چشم های فاصله دار مناسب است که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده باشد. اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست . شما باید از سایه ای استفاده نمایید که چشمان شما را زیباتر و درخشنده تر سازد . سایه های نقره ای / خاکستری ، قهو های در تناژهای مختلف از روشن تا تیره ، کرم ، صورتی و هلویی برای چشمان طوسی رنگ مناسب است. رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است.

ترفندهای آرایشی , این سوال برای بسیاری از خانم ها پیش می آید که چگونه آرایش… فرقی نمی کند به دنبال چه نوع آرایشی باشید.آرایش صورت شما ملایم و یا غلیظ باشد… آموزش خودآرایی صورت با توضیحات مرحله به مرحله را برای شما در این مقاله آورده ایم…. از زدن کانسیلر فقط برای هلال زیر چشم و به صورت نقطه ای بپرهیزید.