آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹

هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، کاشت ناخن را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید. شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید.

  • به این صورت که یک لایه پرایمر به ناخن زده و ناخن را به صورت عمودی داخل پودر فرو می‌کنیم.
  • یکی دیگر از مسائلی که هنگام استفاده از ناخن‌های مصنوعی باید به آن توجه کنید دور نگه داشتن دست‌ها از گرمای زیاد و شعله‌های آتش است.
  • با قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن فرد دچار تغییر شکل می شود.
  • همان گونه که صورت ما نیاز به آرایش و رسیدگی برای زیباتر شدن دارد ناخن ها هم نیاز به ارایش و تزئین دارد.

بسیاری از افراد در دوره های طراحی ناخن ثبت نام میکنند،چرا که این افراد به عنوان طراح فعالیت می کنند. یکی دیگر از پزشکان متخصص در حوزه پوست عوارض کاشت ناخن می‌گوید، استفاده مکرر از ناخن یکبار مصرف یا استفاده طولانی از محصولاتی که دارای طول عمر بیشتر هستند، باعث می‌شود که عفونت‌های شدید پدید بیایند. همچنین از واکنش‌های دردناک یا در نهایت شل شدن ناخن طبیعی نمی‌توان گذشت. ناخن‌های ژله‌ای برای سفت شدن به نور ماورا بنفش نیاز دارند. LED نسبت به چراغ UV سطح کمتری از اشعه ماورا بنفش را ساطع می‌کند و کار کاشت را سریع‌تر انجام می‌دهد بنابراین باعث می‌شود کمتر در معرض UV قرار بگیرید.

با موهای سفیدم چه آرایشی کنم؟

سپس با لیکویید یا استون بر رنگ های مشکی مانند سنگ مرمر رگه هایی ایجاد می شود. در این شیوه به سوهان کاری نیازی نیست؛ به همین خاطر در مدت زمان کوتاهی این نوع کاشت ناخن انجام می گیرد. یادگیری نحوه صحیح لاک زدن به شما کمک می کند که مرحله لاک زدن ناخن را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید و زمان زیادی صرف خشک شدن لاک مشتری نکنید. همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند. بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید. در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید.

دلایل کاشت ناخن

قلمو یا براش را داخل ظرف مواد کاشت قرار داده و خوب آن را آغشته به مواد کنید. براش یا قلمو را روی ظرف میکشیم تا حباب یا ذره های پودر باقی نمانده باشند. تمیز کردن ناخن و کوتاه کردن آنها برای یک کاشت موفق بسیار مهم است. می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد.

اگر ناخن های شما بسیار ساده به نظر می رسید می توانید یکی دیگر از ناخن های خود را با استفاده از اشکال هندسی طراحی نمایید و جلوه خیره کننده ای به ناخن های خود بدهید. وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید. روی سطح ناخن با بافر بکشید، به کمک پولیش برق بیندازید و درنهایت، تقویت کننده ناخن بزنید. خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند. اگر در کاشت پودری، مواد کمی به کار رود، امکان ایجاد ترک در ناخن کاشت وجود دارد.