آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-لیفت نخ

فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است.

  • به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیراکاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است.
  • حال می‌بیند که به طور شگفت انگیزی ناخن‌هایتان حالت آیینه ای به خود گرفته اند.
  • نتایج روش کاشت ژله‌ای معمولا در مکان‌های خشک ترک می‌خورند.
  • روش های کاشت ناخن در منزل بدون وسیله و یا به نوعی با کمترین میزان وسیله را می توانید با مرور انواع ویدئوهای آموزشی به طور دقیق تر نیز یاد بگیرید.
  • در کاور یا لمینیت ناخن از تیپ گذاری و یا فرمر استفاده نمی شود و بلندی قد نهایی کاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتری می باشد.

کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود. در کاشت ماربل فرم گلدانی، بادامی و نوک تیز زیبایی چشمگیری دارند. در مرحله بعد دست‌ها را درون دستگاه یووی یا ال ای دی قرار داده تا خشک شوند و پس از آن مواد کاشت را روی فیبر‌ها گذاشته و با قلم روی سطح ناخن پخش کنید.

ملزومات آموزش کاشت ناخن

در این روش از انواع مجله خبری میکاپ حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند.

چرا کاشت ناخن باعث قارچ میشود؟

چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشـت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد، این نوع کاشت برای کسانی که وقت حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. یکی از مباحث درباره کاشت ناخن، عوارض ناشی از این کار است. به گفته بسیاری از متخصصان پوست، کاشت ناخن می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند.

در نیل آکادمی تمام تمرین ها در آموزشگاه انجام شده و تحت نظر مربی رفع اشکال می گردد تا هنرجو پس از رفتن به منزل به دغدغه های دیگر زندگی خود رسیدگی کند. هنرجو پس از اتمام دوره نیز اجازه استفاده از میز اختصاصی و تجهیزات مربوطه در نیل آکادمی را داشته و می تواند برای اولین مشتریان خود که حتی می توانند از آشنایان وی باشند تحت نظر مربیان مربوطه، کار کاشت را انجام دهد و رفع اشکال نماید. مدارکی که برندهای مربوط به مواد و تجهیزات کاشت ناخن ارائه می دهند.