آموزش گام به گام کاشت ناخن انواع کاشت ناخن + عکس-لیفت نخ

اگر نکات آموزشی درست بیان نشود و یا شما عزیزان آن ها را رعایت نکنید مشکلاتی مانند ایجاد زخم اطراف ناخن و یا باقی ماندن کوتیکول روی صدف ناخن و یا افتادن ناخن کاشته شده پیش می آید که در نتیجه نهایی کار و برگشت مشتری تاثیرگذار است. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید ناخن‌ها را خیلی قد دهید و قصد کاشت دارید،‌کاشت ناخن ژل و پودر بدون فرمر یا کاشت ناخن دیپ (آموزش کاشت ناخن به روش دیپینگ) روش‌‌های جایگزین دیگری هستند. در اتمام دوره آموزش کاشت ناخن، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد. مدارک بین المللی قابل ارائهکلاس های مبتدی و پیشرفته آموزش دوره کاشت ناخن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و همچنین قادر به دریافت مدرک GRS انگلستان، با هزینه جداگانه نیز می باشند. اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند.

  • در این دستگاه از لامپ های LED برای خشک کردن ژل استفاده می شود.
  • کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود.
  • قارچ ناخن بسیار مُسری است و باید در کاشت ناخن از ابزار ضد عفونی شده استفاده کرد.
  • در این شیوه از کاشت ناخن باید به وسیله پودر اکریلیک در قسمت فرنچ ناخن، به ایجاد خط لبخندی زیبا و همچنین فرنچی عالی پرداخته و در انتها از پودر اکریلیک کلیر برای کاور نمودن تمامی صدف ناخن استفاده نمود.

توصیه می کنم حتماً مقاله نحوه استفاده از برچسب ناخن را مشاهده کنید تا بدون نیاز به آرایشگاه بتوانید در خانه به راحتی انواع طرح های ناخن را ایجاد کنید. طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد. پس از اتمام دوره مجله خبری میکاپ شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. تیپ ناخن، یک ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی هست که به عنوان پایه کاشت ناخن، بر روی ناخن اصلی چسبانده میشه و روی این تیپ رو با مواد کاشت ناخن پوشش میدن تا استحکام ناخن چند برابر بیشتر بشه و ظاهری یکدست و مرتب برای ناخنها به وجود بیاد.

مراحل آموزش ناخن کاری

هنگام کاشت ناخن حتماً باید دقت کنید که از وسایل چند بار مصرف و غیراستریل برای طراحی و کاشت ناخن شما استفاده نشود؛ زیرا موجب عفونت و ایجاد قارچ می شود. برای افرادی که به جویدن ناخن عادت دارند، کاشت ناخن انتخابی مناسب است. در این نمونه از کاشت ناخن، پرایمر و لیکویید استفاده نمی شود. با حذف این دو ترکیب به میزان زیادی از خطر کاشت ناخن و عوارض آن کاسته می شود.

کاشت هلویی چیست و چطور انجام می شود؟ + مدل های کاشت ناخن هلویی

برای این کار اول باید یک لایه لاک به عنوان پایه روی ناخن زد. سپس شابلون را روی ناخن می­گذاریم و لاکی را که می­خواهیم به عنوان رنگ طراحی انتخاب کنیم، روی شابلون می­زنیم. نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود. بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود. کاشت ژل تفاوت چندانی با پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است.

بافر زدن ناخن‌ها:

شکل طبیعی ناخن ها در کاشت ناخن سیک حفظ می شود، فقط روی ناخن طبیعی لایه ای ابریشمی قرار می دهند. سپس سطح ناخن را با چسب مخصوص محکم می کنند و از اسپری فیکس استفاده می کنند. کاشت ناخن پودری موجب زیباتر و کشیده تر به نظر رسیدن ناخن می شود.