آیا سیر خام به کاهش وزن کمک می کند؟






سیر یک ماده کلیدی در آشپزی هندی است و مادران هندی فقط دوست دارند از ،یب خمیر زنجبیل و سیر برای ایجاد کاری غنی و خوش طعم استفاده کنند. سیر همچنین از قدیم الایام در طب باستان برای تقویت ایمنی برای درمان سرفه/سرماخوردگی و همچنین برای درمان بیماری های قلبی استفاده می شده است. اخیرا سیر به ،وان یک ضد زهره برای چاقی نیز محبوبیت پیدا کرده است، اما آیا حقیقتی پشت خواص چربی سوزی آن وجود دارد؟ بیایید دریابیم:

آیا سیر خام به کاهش وزن کمک می کند؟

سیر خاصیت افزایش متابولیسم دارد. اما جدای از آن، سیر خام ،یبی به نام آلیسین دارد که نشان داده شده است که از افزایش وزن جلوگیری می کند، چربی قهوه ای را می سوزاند و مقاومت به انسولین را نیز بهبود می بخشد. همه این عوامل متابولیسم چربی را بهبود می بخشد. همچنین بخو،د: “24 کاری که امروز انجام داده اید که ممکن است کاهش وزن را مختل کند.”

سیر همچنین به ،وان یک سرکوب کننده اشتها عمل می کند. در مجله تغذیه اشاره ای وجود دارد که نشان می دهد به نظر می رسد مکمل سیر باعث کاهش دور کمر نیز می شود.

با این حال، مشخص شده است که مصرف بیش از حد سیر عوارض جانبی بدی نیز دارد، سوزش سر دل، مشکلات گوارشی و حتی واکنش‌های آ،ژیک. مهمتر از همه، هیچ میانبری وجود ندارد و سیر مطمئناً گلوله نقره ای برای سوزاندن وزن اضافی نیست. رژیم کم کا،ی، رژیم غذایی راتی بیوتی به ،وان مثال و ورزش مداوم به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید و اینچ ها از کمر نیز کم کنید. برای برنامه های رژیم غذایی کاهش وزن خود در برنامه زیبایی Rati مش، شوید.

24 کاری که امروز انجام داده اید که ممکن است مانع کاهش وزن شود
12 راه برای مصرف آلوئه ورا برای افزایش کاهش وزن








منبع: https://makeupandbeauty.com/raw-garlic-help-weight-loss/