آیا می توانم هنگام تلاش برای کاهش وزن نودل فوری بخورم؟






نودل فوری یکی از محبوب ترین غذاهای راحتی در سراسر جهان است! زنبورهای پرمشغله که صبح وقت ندارند صبحانه مفصل تهیه کنند، دانش‌آموز، که در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند، لیسانس‌هایی که به تنهایی و با بودجه محدود زندگی می‌کنند، افرادی که در شیفت‌های 10 ساعته کار می‌کنند، جغدهای شب و تقریباً همه به نودل‌های فوری روی می‌آورند. زندگی آنها را آسان تر کند. نودل های فوری اغلب توسط مادر، که برای مدتی تحت فشار قرار می گیرند، در تیفین های خورنده های مزاحم بسته بندی می شوند. بزرگ‌ترین نکته در مورد نودل فوری این است که شما فقط به آب داغ و ۲ دقیقه زمان نیاز دارید تا یک غذای خوش طعم را تداعی کنید. همچنین، این یک میان وعده سریع است که می تو،د در هر زم، از روز میل کنید. همچنین به ارزان بودن آن کمک می کند، شما می تو،د یک بسته را تنها با 10 روپیه دریافت کنید، و همچنین به راحتی در همه جا در دسترس است. اگرچه در سال‌های اخیر به دلیل اینکه کاملاً از آرد تصفیه‌شده ساخته شده‌اند، رپ دریافت کرده‌اند، اما شرکت‌های مواد غذایی به نوعی سعی کرده‌اند با ساختن آن‌ها در انواع آتا و جو دوسر، برخی از فاکتورهای «سالم» را اضافه کنند. نودل های فوری در هند آنقدر محبوب هستند که می تو،د صدها غرفه کنار خیابان را پیدا کنید که آنها را در انواع مختلف می فروشند – پنیری و تند، تادکای تخم مرغی، و حتی نودل چات، همه با قیمت های مقرون به صرفه. برای “نه” گفتن به یک کاسه داغ نودل، اراده زیادی لازم است. اما با این حال، بحث‌های زیادی در مورد نودل فوری وجود دارد و افرادی که رژیم دارند می‌خواهند بدانند که آیا خوردن نودل فوری وقتی می‌خواهند وزن کم کنند، مشکلی ندارد. بنابراین، بیایید دریابیم:

آیا می توانم هنگام تلاش برای کاهش وزن نودل فوری بخورم؟

چرا نودل فوری هنگام تلاش برای کاهش وزن خوب نیست؟

1. عاری از مواد مغذی، پر کا،ی خالی، اگر جزء اصلی رژیم غذایی شما است، باید همین الان از شربت خانه دور ریخته شوند. همچنین بخو،د: “10 غذای کاهش وزن در هر آشپزخانه هندی.”

2. حتی رشته فرنگی جو دوسر نیز از درصد بالایی از آرد گندم تصفیه شده (maida) تهیه می شود. حتی اگر شرکت‌های مواد غذایی یک ماده «سالم» مانند آتا یا جو را برجسته می‌کنند، اما فهرست کامل مواد را در انتهای صفحه بررسی کنید تا احتمال وجود مایدا و شکر را از بین ببرید.

3. بدون پروتئین، فیبر یا سایر مواد مغذی. اگرچه رشته فرنگی فوری هوس و گرسنگی را فورا برطرف می کند، اما یک وعده غذایی من، نیست و به زودی شما را گرسنه می کند. این به این دلیل است که به دلیل کمبود مواد مغذی پرکننده مانند فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم، به سرعت هضم می‌شوند. همچنین بخو،د: 30 غذای سوپرمارکتی که برای کاهش وزن وحشتناک هستند.

4. مواد ناسالم: یک برند نودل فوری چند سال پیش ممنوع شد، زیرا محتوای سرب در نمونه‌های آن چند سال پیش شناسایی شد. برای جلب سلیقه مصرف کنندگان، شرکت ها ممکن است MSG (مونوسدیم گلوتامات) را نیز اضافه کنند که مشخص شده است عدم تعادل هورمونی و سایر مشکلات سلامتی را ایجاد می کند. همچنین میزان سدیم موجود در این فست فودها بسیار زیاد است و خطر ابتلا به فشار خون بالا را افزایش می دهد. نودل های فوری به طور گسترده ای از روغن پالم استفاده می کنند که سرشار از چربی های اشباع شده است و با بیماری های قلبی مرتبط است. البته، طعم و رنگ مصنوعی نیز اضافه شده است. پودر طعم‌دهنده‌ای که همراه می‌آید نیز آرد تصفیه‌شده و طعم و رنگ مصنوعی اضافه‌شده دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، شما نمی تو،د نودل فوری را به ،وان یک اصل در رژیم غذایی خود قرار دهید، نه در رژیم غذایی مفید است و نه برای سلامت کلی. می تو،د آنها را به ،وان غذای تقلب میل کنید، در حین انجام این کار، مقدار زیادی سبزیجات، تخم مرغ و غیره اضافه کنید. به طور خلاصه، نودل فوری می تواند برای بسیاری غذای راحتی باشد، اما برای کاهش وزن اصلا خوب نیست. مهمتر از همه، اگر کاهش وزن در ذهن شماست، در برنامه های رژیم غذایی مش، شوید راتی بیوتی برای رسیدن به اه، کاهش وزن

30 غذای سوپرمارکتی که برای کاهش وزن وحشتناک هستند
10 غذای کاهش وزن در هر آشپزخانه هندی








منبع: https://makeupandbeauty.com/instant-noodles-lose-weight/