اتاق فرار کرج | allescape

اتاق فرار کرج | allescape

استفاده از سناریوهای مختلف در کنار هیجان و ترس می‌تواند پکیج جذابی برای تفریح یک روزه اتاق فرار تاریخی باشد. گروهی بودن این تفریح موجب محبوبیت بیش از اندازه آن شده است. اتاق فرار مرکز بازی های فکری، در لیست معرفی ترسناک ترین اتاق فرار شمال تهرانقرار می‌گیرد. در حال حاضر یکی از بهترین مکان های تفریحی و سرگرم کننده ی شهر کرج، اتاق فرار کرج هست که تعداد اون تو سال های اخیر بسیار زیاد شده و تقریبا در هر محله ای یک اثر از اسکیپ روم کرج دیده میشه.

  • حروف و نوشته هایی عجیب و ترسناک بر روی میز وسط خانه نقش بسته بود.
  • اکنون به معرفی مختصر هر کدام از این سناریوها می پردازیم.
  • هیجان در این اتاق فرار با معماهای چالش برانگیز در هم آمیخته است.
  • به چالش کشیده می شود و بازیکنان باید با تقسیم درست وظایف، از پس.
  • حتی بعد از جدا شدن شهر کرج از استان تهران و تبدیل شدنش به مرکز استان، گویی هم چنان بخشی از وجود تهران بوده و جدا کردنشان از هم تقریبا محال می باشد.
  • با توجه به استقبال خوبی که از تفریح اسکیپ روم شده، ساکنین این شهر انتخاب های زیادی برای بازی مورد علاقشون دارن.

در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. اتاق فرار در کرج بعد از تهران بیشترین روند رو به رشد را داشته است. در این قسمت می‌توانید اتاق فرار فردیس، اتاق فرار کمالشهر، اتاق فرار جهانشهر، اتاق فرار گلهشر و همچنین اتاق فرارهای شاهین ویلا را مشاهده کنید و از طریق خود مجموعه‌های اسکیپ روم کرج آن‌ها را رزرو کنید.

اتاق فرار مقبره آمونز

اگر بخواهیم در معرفی ترسناک ترین اتاق فرار شمال تهران، یکی از حرفه‌ای‌ترین و جذاب‌ترین اتاق فرار ار تجربه کنید، باید سری به اسکیپ کیوب بزنید. اتاق فرار اسکیپ کیوب، می‌توانید سناریوهای مختلفی را، با چاشنی هیجان و لذت تجربه کنید. این روز ها دیگر تفاوت چندانی میان تهران به عنوان پایتخت و کرج به عنوان حومه پایتخت قائل نمی شوند. اکثرا می گویند تهران و کرج و همین امر سبب شده است که کرج نیز اتاق فرار ترسناک های مناسبی در خود داشته باشد. به همین سبب است که یافتن بهترینِ این حوزه در کرج کار ساده ای نیست. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت.

اتاق فرار گورستان متروکه

همچنین در این‌ سبک از اسکیپ روم معمولاً خبری از معماهای سخت و پیچیده نیست، زیرا بدیهی است که تمرکز و قوای ذهنی بازیکنان به علت ترس، تحلیل می‌رود. اتاق فرارهای ترسناک بیشترین مخاطب را دارند ولی در عین حال بازیکنان حرفه ای اتاق فرار بازی های ترسناک را جزو بازیهای خوب و مهارت محور و معمایی نمی دانند. در رابطه با ترس و ترسناک بودن اتاق های فرار پایین همین صفحه بیشتر صحبت میکنیم.

اتاق فرار ناشناخته

تهرومز با داشتن سناریوهای ترسناک و دکوراسیون متناسب با آن، یکی از محبوب‌ترین اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. سناریو ترسناک با دکوراسیون مناسب می‌تواند حس و حال خاصی را ایجاد کند. در این مجموعه یک اسکیپ روم دمونیو با سناریو با ژانر ترسناک پیاده سازی شده و افراد گروه باید تلاش کنند تا با حل معماهای مختلف در نهایت به اسرار روستای طلسم شده دست پیدا کنند. تعداد افراد گروه در این بازی حداکثر ۵ نفر می باشد و برای حل معماها حدود ۷۰ دقیقه زمان اختصاص داد میشود. یکی از بزرگترین مجموعه های شناخته شده در میان اتاق فرارهای تهران و کرج می باشد که سناریوهای متعددی را در محیطی بسیار حرفه ای پیاده سازی نموده است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز نموده و انواع بازی های ماجراجویانه با معماهای چالش برانگیز را ارائه می دهد.