ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار

در حقیقت، پس از اعلام این خبر، ارزش این صندوق را به بیش از ۲میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر می‌شود که ژائو اعلام کرد بایننس یک میلیارد دلار برای صندوق بازیابی ارزهای دیجیتال خود در نظر گرفته است. جامپ کریپتو و اپتوس لبز از جمله شرکت‌هایی هستند که این ابتکار بایننس پیوستند و ۵۰میلیون دلار به این صندوق کمک خواهند کرد. بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۷۱.۲۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی CoinTiger با سهم %۱۹.۷۷ از حجم معاملات روزانه است.

  • پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد.
  • در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند.
  • این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود.

فروش و خرید ترون با شبکه بلاک چین ترون آشنا شوید و ارز اختصاصی آن را با نام TRX از طریق صرافی اوکی اکسچنج به راحتی معامله کنید. پالیگان پلتفرمی است که برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم توسعه پیدا کرده است. با سرعت بالا و هزینه کارمزد پایین‌تر، ماتیک کوین به انتخاب اول توسعه دهندگان و ارائه دهندگان سرویس‌های بلاک چینی تبدیل می‌شود. بنابراین از این ارز برای پرداخت گس کارمزد هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید و فروش آنی

برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است. با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند.

خرید ماتیک (ماتیک سابق) | فروش ماتیک (ماتیک سابق) | قیمت ماتیک (ماتیک سابق)

چیزی که اتریوم به‌شدت به آن نیازمند است، یک لایه دوم با فضای بیشتر است تا پاسخگوی نیاز همه کاربران باشد. این دقیقا جایی است که شبکه پالیگان و ارز دیجیتال ماتیک وارد میدان می‌شوند. ارز دیجیتال ماتیک MATIC یکی از پروژه‌هایی است که کمک زیادی به توسعه اکوسیستم اتریوم کرد و در بینصرافی های آنلاین ارز دیجیتالمتمرکز محبوب است.

قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، با بررسی سایت و جستجو مطمئن شوید که معتبر است. قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید. ارز دیجیتال ماتیک ،‌ توکن بومی شبکه پالیگان است که بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده تا برای گاورننس (حاکمیت)، سهام‌گذاری و هزینه گس مورد استفاده قرار بگیرد. این فقط یک تحلیل matic است و صرفا توصیه خرید نمی باشد شما حتما باید ابتدا قیمت ارز ماتیک را بررسی کنید و در فرصتی مناسب اقدام به خرید ارز دیجیتال ماتیک نمائید. با وجود اینکه ارز متیک و شبکه آن در حال حاضر بیشتر از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند، اما قرار شده است که جامعه هدف پشتیبانی این شبکه به چیزی بیشتر از اتریوم گسترش پیدا کند.

این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید. در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید. به دلیل سرعت بالاتر صرافی‌های متمرکز و باگ کمتر، مردم زیاد به سراغ صرافی‌های غیرمتمرکز نمی‌روند. اما پالیگان و ارز دیجیتال آن این مشکل را حل کرده و در کسری از ثانیه و با امنیت بالا، تراکنش‌های غیرمتمرکز را تکمیل می‌کند. هر چقدر که لایه‌های بیشتری به این شبکه اضافه می‌شود، پلتفرم پالیگان امن‌تر،‌ تطبیق‌پذیرتر و پرکاربردتر می‌شود. زیرا پالیگان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های جدید به راحتی به آن اضافه شوند تا از اپلیکیشن‌های مختلف پشتیبانی کند.

شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. البته صرافی نوبیتکس امن است؛ اما همیشه امن‌ترین مکان برای ذخیره‌سازی سرمایه شما یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبری است که کلید خصوصی حساب شما را در اختیار خودتان قرار می‌دهد. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس،‌ روز جمعه اعلام کرد که این صرافی یک میلیارد دلار دیگر به صندوق بازیابی صنعت ارزهای دیجیتال خود اختصاص داده است.

گفتنی است پس از ورشکستگی صرافی FTX، جامعه ارزهای دیجیتال به‌شدت به ذخیره دارایی‌ها در کیف پول‌های سرد تمایل پیدا کرده‌ و اعتماد به صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین رو به کاهش است. “پی ام ایکس چنج” را شما انتخاب کنید، سرعت و امنیت را ما هدیه می‌کنیم. کارآفرینی و افزایش منابع درآمد داخلی و حس دلنشین کسب درآمد در قالب پول الکترونیک و ارزهای دیجیتال را با ما تجربه کنید.