ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم آکادمی کوین نیک مارکت

بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند. با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند.

  • گمانه زنی، به عنوان یک راهکار لایه دوم با استفاده از شبکه اعتبارسنج های اثبات سهام، بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم پالی گان است.
  • در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد.
  • ماتیک در کیف پول هایی که از آن پشتیبانی میکنند قابل نگهداری میباشد که از معتبر ترین آنها میتوان از تراست ولت،کوینومی، اتمیک ولت یاد کرد.
  • با انتخاب صرافی اکسبیتو و انجام معاملات از طریق آن، با خیال راحت سرمایه خود را چند برابر کنید و از فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نهایت لذت را ببرید.
  • تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد.
  • ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد.

شبکه پالیگان با ایجاد بستری امن، پرسرعت و ارزان، مشکل پرداخت‌های بازی‌ها و مالکیت دارایی‌ها را به حداقل رسانده‌ است. سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند. پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است. برای تحلیل ماتیک و مشاهده قیمت لحظه ای ارز ماتیک میتوانید از نمودار ماتیک در بالای صفحه استفاده نمائید. پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید.

آخرین دوره رکود و ریزش در بیت کوین

طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد. به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد.

اگر روند بیت‌بخواهد صعودی شود

Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

با این حال با سقوط قیمت بیت کوین، ماتیک نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱٫۶۲ دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک دوباره اوج گرفته و در حال رشد است. به طوری که به حجم معاملات روزانه ۱٫۵۸۶ میلیارد دلاری رسیده است و در رتبه ۱۷ برترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار قرار دارد.

مهم‌ترین کاربرد ارز متیک به ویژگی‌های شبکه پالی گان مربوط می‌شود؛ شبکه پالی گان با الگوریتم اثبات سهام فعالیت می‌کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا قابلیت دسترسی به هر بلاک فراهم شود. شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است. نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. در ادامه به نحوه خرید و فروش کوین متیک در والکس و کارمزد آن خواهیم پرداخت.