ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم آکادمی کوین نیک مارکت

برای خرید بیت کوین در مجموعه پی ام‌ ایکسچنج نیاز به احراز هویت می باشد و برای فروش ماتیک به مجموعه ما نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. نکته مهم دیگری که در مورد ارز matic و شبکه پالی گان وجود دارد، به سیستم پلاسما مربوط می‌شود. پالی گان از یک نسخه سیستم پلاسما بهره‌مند شده است که در آن، ویژگی مهمی نهفته شده است؛ این ویژگی به تریدرها این امکان را می‌دهد تا به ۶۵ هزار و ۵۳۶ تراکنش در هر بلاک جدید دسترسی داشته باشند. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. پروژه بلاکچینی لایه 2 مستقر در اتریوم MATIC Network حالا به Polygon Network تغییر نام داده است.

  • کاربران ایرانی می‌توانند این ارز دیجیتال را از صرافی ایرانی اکسبیتو خریداری کنند.
  • ارز متیک باعث می‌شود که شبکه‌های مختلف بلاک چین با شبکه اتریوم سازگار و هماهنگ شوند.
  • طراحی پلتفرم پلی گان به گونه ای می باشد که از یک ساختار چهار لایه به شرح زیر تشکیل شده است.
  • دردسر بزرگی که باعث شده این شبکه گنجایش بیشتر کاربران را نداشته باشد و تراکنش‌ها کندتر، کارمزدها بیشتر و وضعیت روزبه‌روز نابه‌سامان‌تر شوند.

فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است. بعد از ثبت این رکورد، مجدداً نمودار قیمت توکن متیک وارد یک فاز اصلاحی شد. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. سپس شبکه پالیگان، کوین‌های تبدیل شده در قرارداد هوشمند را اعتبارسنجی می‌کند و به همان مقدار متقابل، آن‌ها را به ارز دیجیتال ماتیک تبدیل می‌کند.

خرید رمز ارز ماتیک

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. نرخ بازده بسیار بالای این ارزها در کنار نبود محدودیت های قانونی در خصوص معاملات آن ها این ارزها را به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا تبدیل نموده است. معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل والکس از اپ استورهای معتبر، برنامه را اجرا کنید. بعد از ثبت نام و احراز هویت با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، وارد بخش بازارها شوید. پس از انتخاب بازار MATIC و بررسی قیمت‌های لحظه‌ای مطابق با بازارهای جهانی، می‌توانید سفارش خرید متیک را با پایه ریالی یا دلاری ثبت کنید. رمز ارز متیک به صورت اختصاصی توسط شبکه پالی گان ارائه می‌شود؛ شبکه‌ای که به عنوان اولین پلتفرم مناسب و ایده‌آل برای مقیاس‌پذیری اتریوم و توسعه زیرساخت‌های آن محسوب می‌شود. پاشنه آشیل شبکه پالی گان با عنوان Polygon SDK شناسایی می‌شود؛ این فاکتور در اصل، یک چارچوب منعطف و اساسی است که از ایجاد برنامه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

ارزش سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ماتیک

توصیه می‌شود که برای ثبت‌نام در نوبیتکس از رمز عبور غیر تکراری و قدرتمندی استفاده کنید تا امنیت اولیه حساب کاربری‌‌ شما تضمین شود. هر لحظه ممکن است قیمت ماتیک کوین منفجر شود و به ۵ دلار، ۱۰ دلار و حتی بیشتر از آن برسد. اگر می‌خواهید از این رویداد عقب نمانید، روی ماتیک کوین سرمایه‌گذاری کنید. برای خرید ساده و آسان ماتیک کوین می‌توانید به کوین نیک مارکت مراجعه کنید. پالیگان در ابتدا با نام شبکه ماتیک کار خود را آغاز کرد که بعدها به پالیگان تغییر داده شد.

تبدیل ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) به سایر ارز های دیجیتال :

ماتیک هم یکی از همین شبکه‌ها بود که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و که از تکنولوژی مشابه رقبا برای رفع این مسئله استفاده می‌کرد. اما تغییر نام ماتیک به پالیگان، تنها به یک اسم خلاصه نمی‌شود، بلکه تکنولوژی پش این شبکه هم تغییر کرد تا نسبت به سایر رقبا، بهترین روش ممکن را برای حل مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم ارائه دهد. پالیگان که در سال ۲۰۱۷ کار خود را آغاز کرد، از مکانیسم توافق عام اثبات سهام برای تامین امنیت تراکنش‌ها استفاده می‌کند. اطلاعات تراکنش‌ها در این لایه دوم دائما در زنجیر اصلی اتریوم منتشر می‌شوند تا درستی اعتبارسنجی تراکنش‌ها در پالیگان را تضمین کنند. از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند.