انواع رژ لب های زیبا و دخترانه برای خرید در سال 2022 دکتر فارمو-لیفت نخ

یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است. رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. رژلب یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که لیست لوازم آرایش عروس هم ضروری می باشد. این محصول برای رنگ آمیزی، اصلاح بافت و محافظت لب ها استفاده می‌شود.

مواد اولیه به کار رفته در رژهای گیاهی کاملا طبیعی هستند و مانند سایر انواع رژ لب ها از مواد اولیه شیمیایی تشکیل نشده اند. به همین دلیل رژ لب های گیاهی در سال های اخیر بین مادران باردار و شیرده محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. قدیمی‌تر و پر کاربردتر است ولی امروزه رژ لب مایع نیز مورد استقبال قرار گرفته است. این مدل رژ نیز تنوع رنگی بسیاری داشته و استفاده از آن ساده می‌باشد. رنگ لب محصولی شبیه به تینت لب است با این تفاوت که رنگ لب لایه ای نازک و سبک تری بر روی لب ایجاد می کند. اگر از نمای نزدیک به رنگ لب نگاه کنید شاهد طبیعی بودن آن خواهید بود.

  • اما برخی از رژ لب ها بافت سبک و نرمی دارند و حاوی روغن های طبیعی اند که خاصیت درمانی برای لب خواهند داشت.
  • اکثر رژ لب های مایع تنها تا چند ساعت پس از استفاده بر روی لب باقی می مانند و پس از آن جذب پوست لب می شوند.
  • رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند.
  • این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام کارایی مختلفی دارند.

تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می مجله خبری میکاپ شوند. نکته جالبی که باید بدانید این است که پوست لب هم مانند سایر قسمت های بدن در معرض اشعه های مضر خورشید و آسیب های آن قرار دارد. بعضی از رژلب ها در ترکیبات خود خواص ضد آفتاب نیز دارند و علاوه بر اینکه قادرند لب های شما را زیباتر کنند، از آن نیز در برابر اشعه های خورشید محافظت می کنند. کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید.

که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه. البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند.

رنگ لب

در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد. در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند. همین ویژگی‌هاست که رژلب‌های جامد را به پرطرفدارترین انواع رژلب تبدیل کرده است؛ به‌طوری که تقاضای خرید آن‌ها هیچ‌گاه کاهش نمی‌یابد. رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

رژ لب جامد آرت دکو سری Perfect Mat شماره 173

استفاده روزانه از رژ لب و تمدید آن بیش از 10 بار در روز برای لب مضر است زیرا باعث تجمع سرب روی لب می شود. این در حالی است که رژ لب های اصل و فاقد سرب سلامت لب را به خطر نمی اندازند. استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. استفاده از رژ لب آرایش صورت شما را تکمیل کرده و باعث می شود در موقعیت های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند. این نوع از رژ لب برای افرادی که خواهان تنوع زیاد هستند مناسب است.

رژ لب بدون سرب

با استفاده از بالم لب رنگی در کنار مراقبت از پوست لطیف و نازک لب ها، رنگ ملایمی نیز به آنها می بخشید. خط لب تنها محصول مرتبط با آرایش لب است که کل مساحت لب را نمی پوشاند. این محصول تنها خطوط اطراف لب را می پوشاند و محدوده لب را مشخص می کند.

چک چونه یک فروشگاه آنلاین مدرن، که همیشه دارای جشنواره های فروش با تخفیف های هیجان انگیز می باشد. تنوع محصول، تضمین اصالت کالا، ارسال سریع، قیمت مناسب و نو آوری در ارئه خدمات، چک چونه را متمایز ساخته است. ما با درک نگرانی ها و چالش های کاربران حین خرید آنلاین همواره تلاش کردیم با ارائه توضیحات تخصصی برای هر محصول و امکان مقایسه کالا و تضمین بازگشت 3 روزه کالا، امکان خرید آنلاین مطمئن و آسان را برای شما فراهم سازیم.