بایگانی‌ها آرایش صورت زیباییی و آرایش-لیفت نخ

خط چشم های پهن و دنباله دار و گربه ای گزینه مناسبی نمی باشند چون چهره را غیر طبیعی نشان می دهند. قبل از هرگونه آرایش ابتدا صورت را کاملا پاکسازی کنید تا پوست بتواند کرم و لوازم آرایشی را به خوبی جذب کند. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه موردنظر ، از نوک انگشتان خود استفاده کنید.

  • آرایش غلیظ و بیش از اندازه ی چشم برای دختران مناسب نیست.
  • آموزش آرایش چشم صورتی , وقتی از سایه چشم های رنگ روشن استفاده می کنید، آرایش…
  • با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید.
  • اگر جلوی آینه بایستید و دور تا دور صورت خود را ماژیک بکشید می توانید شکل هندسی دقیق آن را در بیاورید.

پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند. آرایش صورت باعث جذابیت و زیبایی بیشتر صورت خانم‌ها می‌شود و قطعا همه آن‌ها ترجیح می‌دهند آرایشی داشته باشند که احتیاج به تمدید در طی روز نداشته باشد. چرا که برای هیچ کس جالب نیست میکاپ او پس از چند ساعت از بین برود و یا در میان یک مهمانی شلوغ، مجبور به تمدید آرایش خود شود. در صورتی که ریمل در دسترس شما نبود می توانید از وازلین به جای ریمل استفاده کنید.

آرایش چشم

اگرچه خود شستشو امری بسیار ساده تلقی می‌شود، اما اینکه بهترین شوینده صورت برای پوست شما کدام است، می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. با پاک کننده آرایش میسلار واتر سریع‌تر صورت خود را تمیز کنید. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

آموزش آرایش گونه

برای متعادل سازی صورتتان ، قسمت هایی از آن را کانتور کنید، برای کانتور کردن رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد. برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید. برای کشیدن خط چشم ابتدا زیر استخوان ابرو را هایلات کنید و از سایه های درخشان و ملایم استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم ، آن را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشیدو در انتهای چشم ، خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید. زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. رژگونه مناسب برای پوست روشن صورتی سایه روشن و خوبی است.

رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید. سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید. مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بگیرید و دو مجله خبری میکاپ سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. حتما تجربه داشته اید که در هنگام ریمل زدن، اشتباهی پلک های خود را نیز سیاه کرده اید و ظاهری نازیبا برای چشم های شما ایجاد شده است.

این بخش از دنیای مد نمناک به آموزش آرایش صورت از صفر تا صد می پردازد پس اگر طریقه صحیح آرایش کردن را نمی دانید این مطلب را با دقت مطالعه کنید. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.