برای روز ولنتاین از جمله مکس فاکتور و شارلوت تیلبری


1701_VD_Akrans_16
اعتبار تصویر @ Camilla Akrans

فرقی نمی‌کند که برای شیک پوشی خارج از کار، یا جذابیت کامل شما، هیچ چیزی بهتر از یک لب قرمز برای تأثیرگذاری فوری نیست، به خصوص وقتی ،ت به روز ولنتاین می‌رسد. در اینجا، بهترین رژ لب قرمز را برای هر رنگ پوستی که در طول سال‌ها به پشت صحنه و قبل از فرش قرمز تکیه کرده‌ام، جمع‌آوری می‌کنم.

دهان قرمز

برای همکاری با La Bouche Rouge شش رژ لب قرمز ک،یک ایجاد کردم. یکی برای هر نوع دختری از قرمز ک،یک بریت،ایی گرفته تا توت تقریباً کم‌رنگ، من سعی کرده‌ام قرمزی پیدا کنم که برای همه مفید باشد.

من با افراد زیادی کار می‌کنم که با لب‌های پررنگ و قرمز در زیباترین حالت خود احساس می‌کنند، اما بسیاری از مردم هرگز نمی‌توانند تصور کنند که با یک رنگ ساده احساس راحتی کنند. از سایه قرمز پررنگ ستاره راک، الهام گرفته از هنر پاپ و رنگ‌های قرمز در آثار اندی وارهول، تا رژگونه‌ای بی‌گناه که یادآور اولین قرمز شماست، مانند گل رز لطیف یا آب انار.

من همچنین یک قرمز پرشور، خون آشام، قرمز سلطنتی ک،یک بریت،ایی، نارنجی-قرمز آمریکایی دهه 70، فکر تمام آمریکایی، پپسی کولا و دیسکوی غلتکی، که روی پوست تیره یا برنزه شگفت انگیز به نظر می رسد، و قهوه ای پاییزی را شامل می شود. قرمزی که در این مجموعه به رنگ برهنه نزدیک‌تر است و برای ،، که اغلب از این روند دوری می‌کنند عالی خواهد بود.

اکنون، بهترین رژ لب های قرمز من را انتخاب کنید…

بهترین رژ لب های قرمز

رژ لب مات MAC به رنگ قرمز روسی

لب های داغ شارلوت تیلبری در عشق کارینا

رژ لب مایع ، وینیل YSL در ریمی، روژ

وندی رو برای La Bouche Rouge

رژ لب مات مخملی Max Factor in Love


به دنبال بهترین رژلب های ماندگار هستید؟ راهنمای من در مورد رنگ های لب غیر قابل انتقال نهایی را بررسی کنید.

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/makeup/best-ever-red-lipsticks