بررسی: بنیاد جدید L’Oreal True Match


<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/new-loreal-true-match-super-blendable-foundation-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=The+L%E2%80%99Oreal+True+Match+Foundation+Just+Got+an+Upgrade&url=https://slashedbeauty.com/new-loreal-true-match-super-blendable-foundation-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=The L%E2%80%99Oreal True Match Foundation Just Got an Upgrade&،y=https://slashedbeauty.com/new-loreal-true-match-super-blendable-foundation-review/">پست الکترونیک

اگر ،یدار لوازم آرایش داروخانه هستید، پس فونداسیون L’Oreal True Match احتمالا برای شما غریبه نیست به دلیل این که یکی از معدود خطوط پایه داروخانه است که تقریباً همه می توانند در آن یک مسابقه پیدا کنند، تحسین شده است، که این کار آس، نیست. با وجود اینکه هنوز داروخانه مورد علاقه بود، این بنیاد به‌روزرس،‌ای را که شایسته آن بود دریافت کرد!

سه بطری L

ابتدا تغییر بسته بندی را متوجه خواهید شد – در نهایت، این فونداسیون ک،یک اکنون پمپی دارد که کاربرد را بسیار آسان تر و بسیار کمتر ،یف می کند.

ما همچنین یک سیستم نام سایه متفاوت داریم – حروف C، W، N مربوط به ته رنگ سرد، گرم یا خنثی و اعداد از 0.5 (نور) تا 12 (عمیق) را برای نشان دادن سطح سایه پیدا خواهید کرد. من شخصاً این را پیدا می کنم بنابراین خیلی مفیدتر از نام های عجیب و غریبی مانند «بیسکوییت گرم» یا «تافی خنک» است، اینطور نیست؟

در نهایت، فرمول جدید فونداسیون گیاهی است و با مواد تمیز ساخته شده است و استانداردهای مربوط به آن را رعایت می کند زیبایی آگاهانه بر،ب در اولتا. همچنین بدون عطر و الکل است که خبر خوبی برای پوست حساس من است.

نمونه هایی از L'Oreal True Match Foundation در N4، N3، W3 |  زیبایی بریده بریده
از چپ به راست: N4، N3، W3

پس از امتحان ، چند سایه (که در بالا نشان داده شده است)، به ،وان سایه کامل خود روی N3 فرود آمدم. به ،وان فردی با ته رنگ خنثی، یافتن آن فوق العاده دشوار است براستی پایه های خنثی بسیاری از آنها بیش از حد به رنگ زرد یا زیتونی روی من تکیه می کنند، اما N3 پس از ،یب شدن روی پوست من نامحسوس است.

و بیایید در مورد ،یب صحبت کنیم، زیرا آن را است به نام مسابقه واقعی L’Oreal فوق العاده قابل ،یب پس از همه، بنیاد. قوام این ، پودر در سمت نازکتر است و هنگامی که با رنگ پوست عالی ،یب شود، به طور جدی روی پوست نامرئی می شود. نمی توان گفت که پایه و اساس کجا متوقف می شود و کجا شروع می شود. طبیعی به نظر می رسد، با روکش مات نرم که شبیه پوست معمولی است.

قطعاً پوشش در متوسط ​​به حدا،ر خود می رسد. در حالی که کمی قابل ساخت است، اگر لکه های واقعا تیره یا قرمزی دارید که می خواهید کاملاً پنهان کنید، باید با کانسی، لایه برداری کنید.

L'Oreal True Match Foundation قبل و بعد از بررسی |  زیبایی بریده بریده
L’Oreal True Match Super Blendable Foundation قبل و بعد

تا آنجا که عملکرد پیش می رود، این پایه بسیار چشمگیر است. جفت شده با پرایمر ضد آفتاب elf Woah Glow، من 14 ساعت لباس صاف و بدون محو شدن را انجام دادم… و فقط به این دلیل که ناامید بودم که بخوابم! تنها اشاره ای که مدتی بود آن را پوشیده بودم، چروک شدن بسیار ظریف در خطوط خنده و خطوط ظریف بین ابروهایم بود. من معتقدم که می توان با پرایمر و پودر من، این مشکل را برطرف کرد.

به غیر از این، هیچ لکه ای وجود نداشت، به سختی محو شدن محسوس بود، و پوست من همچنان صاف به نظر می رسید. راستش من کف زدم!

سه بطری L'Oreal True Match Super Blendable Foundation |  بررسی جدید L'Oreal True Match Super Blendable Foundation |  زیبایی بریده بریده

این لورآل True Match Super Blendable Foundation قطعاً در سال 2023 دوباره وارد چت شده است. این به روز رس، آن را با برخی از انتشارات بنیادی ویروسی دیگر در چند سال گذشته سرعت بخشیده است و جایگاه خود را به ،وان یکی از بهترین ها در داروخانه مستحکم کرده است.

آیا شما از طرفداران بنیاد اصلی L’Oreal True Match بودید؟

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/new-loreal-true-match-super-blendable-foundation-review/