بررسی جدید Lancome Teint Idole Ultra Wear Foundation


من از این واقعیت که فونداسیون حماسی Lancome Teint Idole Ultra Wear دوباره فرموله شده بود، کمی عصبی بودم. و من می گویم حماسی حتی بدون اشاره ای کنایه آمیز، زیرا فقط این بود: فونداسیون های بسیار کمی با پوشش بالا و لباس بسیار بلند از نظر کیفیت پرداخت، سهولت اجرا، دامنه سایه و طول عمر به آن نزدیک شدند. Teint Idole اصلی همه ایرادات و عیوب را پوشانده بود – بدون نیاز به کانسی، – اما به نحوی توانسته است در همان زمان تمام زندگی را از پوست شما پاک نکند. انعطاف پذیر، راحت، کمی به نظر می رسید آبدار، اما همچنین به نوعی روکش کامل، بی عیب و نقص را ارائه می دهد که قرمزی، حلقه های تیره و نواحی رنگدانه را کاملاً از بین می برد. و درخشش ظریفی داشت، درخشندگی گرانقیمتی داشت، اما روکش آن مخملی مات بود.

اطلاعات آگهی: بدون محتوای پولی یا حمایت شده. حاوی نمونه های مطبوعاتی ارسال شده بدون ا،ام به بررسی و پیوندهای وابسته، با علامت *

و احساس! اوه احساس از چیز. بالشتک بود، در خطوط قرار نمی گرفت، با پوست شما حرکت می کرد… اگر تا به حال زیرسازی کاملی برای بزرگسالان وجود داشت، پس همین بود. و به این ترتیب: عصبی بودن من از فرمول مجدد. Lancome چه چیزی را بهینه می کند؟ ما طرفداران سرسخت روی چه جنبه ای از فرمول اصلی گریه می کنیم؟ چگونه Lancome می‌توانست کمال و چهره‌ای را که دهه‌ها در اطراف – با موفقیت – وجود داشته است، بهبود بخشد؟

خب اجازه بدهید به شما بگویم؛ آنها دارند. Lancome فونداسیون Teint Idole Ultra Wear خود را برداشته و آن را به همان اندازه پوشش‌دهی کامل، به همان اندازه بالشتک برای استفاده و به همان اندازه در زمان استفاده طول، کرده است، و در طول مسیر به نوعی مواد مراقبت از پوست را به ،یب اضافه کرده‌اند. و میدونی چیه؟ در واقع می تو،د تفاوت را احساس کنید.

Lancome Teint Idole Ultra Wear را ب،ید*

بعد از یک هفته آزمایش روزانه، با فرمول قدیمی روی یک نیمه صورتم و فرمول جدید در طرف دیگر (چقدر برای هنرم رنج می برم) می توانم به طور قاطع به شما بگویم که ،مت جدید صورت من در طول روز به طور مداوم هیدراته می شود. . پرپرتر طرف دیگر احساس نمی کند خشک، به این ترتیب، فقط احساس می کند … طبیعی است. یک تفاوت قطعی وجود دارد من فراتر از همه دلایل مودبانه در مورد ،صر مرطوب کننده مراقبت از پوست فرمول راه اندازی مجدد شک داشتم، اما وجود دارد. و کار می کند. سمت جدید صورت من در لمس آبدارتر و فنری تر است اما با همان میزان پوشش روی پوست.

من واقعاً فکر نمی کنم که بسیاری از کاربران Teint Idole (در صورت وجود) از نسخه جدید ناامید شوند. این همان فونداسیون شگفت‌انگیز است، به علاوه حس آبرس، (بسیار) کمی بیشتر. من شخصاً از پرپشتی اضافی استقبال می کنم زیرا هنوز همان پوشش را دارم اما اکنون احساس راحتی و انعطاف بیشتری روی پوست دارم.

این Lancome Teint Idole Ultra Wear تازه فرموله شده است نه با مراقبت و درخشش جدید Teint Idole Ultra Wear Care و Glow اشتباه گرفته شود. این فوق‌العاده گیج‌کننده است و من آرزو می‌کنم که Care & Glow فقط یک خط محصول کاملاً متفاوت باشد، به نوعی – پوشش کمتری دارد، شبنم بیشتری دارد – اما شما به راحتی می‌تو،د با نگاه ، به درب‌ها این دو پایه را از هم تشخیص دهید. سفید برای پوشش روشن تر مراقبت و درخشش* و مشکی برای پوشش بالاتر Idole*.

جالب اینجاست که من احساس پوشش بالای Idole روی پوستم را به Care & Glow ترجیح می دهم. اما Care & Glow سطح نمونه‌ای از درخشندگی با وات بالا را ارائه می‌دهد – این نوعی سطح درخشندگی است که من شخصاً احساس می‌کنم به هایلایتر نیازی ندارم. (اگرچه به ،وان یک سلب مسئولیت، من احساس می کنم که هایلایتر یکی از محصولاتی است که بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته و مورد سوء استفاده قرار گرفته است. برای گرم به نظر می رسد، اما صادقانه بگویم، در زندگی واقعی، برخی از افراد کاملاً به نظر می رسند. وحشی. مثل روبات ها حداقل به‌طور باورن،ی غیرطبیعی به نظر می‌رسد، که مطمئناً برع، اثر مورد نظر است.)

باید اضافه کنم، زیرا بسیار مهم است، زم، که از Teint Idole استفاده می کنم از محصول بسیار کمی استفاده می کنم. واقعاً نیازی به ماله زدن نیست و به نظر من وقتی خیلی سبک از وسط صورت استفاده شود و فقط در صورت نیاز ساخته شود بهترین ظاهر را دارد. یک کت روشن برای از بین بردن بیشتر لکه ها، حلقه های تیره و نواحی قرمز کافی است – به ع، های قبل و بعد نگاهی بیندازید:

تک لایه فونداسیون، که با یک برس پودری کوچک و نه یک برس پایه صاف، بسیار عاقلانه اعمال می شود، حتی تا حدی آثار عینک روی بینی من را پنهان می کند. وقتی فیلمبرداری می‌کنم، آن‌ها همیشه کابوس هستند، زیرا قرمز هستند و تورفتگی و فقط یک درد کلی در ، برای مق، با. مشکلی برای Teint Idole وجود ندارد. و اگر با یک پوشش سبک دیگر برمی‌گشتم، آنها را کاملاً از بین می‌بردم.

ع،‌ها کار بسیار خوبی برای نشان دادن پایان نیز انجام می‌دهند: کاملاً مخملی مات به نظر می‌رسد، اما درخشندگی واقعی وجود دارد که براق یا براق نیست، اما فقط… گران‌قیمت است. این یک نوع پایه است که واقعا است یک پایه که با ادامه رنگ برنز به خود می‌آید، سپس رژگونه… این بوم شروع عالی، بی‌عیب و صاف است.

می تو،د Teint Idole Ultra Wear جدید را به صورت آنلاین در Lancome پیدا کنید اینجا*، LookFantastic اینجا* و Selfridges اینجا*. طیف وسیعی از 45 سایه وجود دارد و Lancome همچنین رنگدانه‌ها را بهبود بخشیده است تا رنگ‌هایی ایجاد کند که همیشه بر روی پوست صاف و تقویت‌کننده هستند. بدون ته رنگ خا،تری. من از سایه 220C استفاده می کنم – من قبلاً از 02 در فرمول قدیمی استفاده می کردم که رنگ آن کمی گرم تر بود. دفعه بعد که به یک پیشخوان نزدیک شدم، مقداری آزمایش انجام خواهم داد!

من، انواع پوست است و از روی لکه های چرب نمی لغزد و در خطوط ریز قرار نمی گیرد. اگر می‌خواهید برنامه را ببینید، یک ویدیوی Quickfire کوچک در اینجا آمده است:


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/new-lancome-teint-idole-ultra-wear-foundation-review/