بررسی کانسیلر مراقبت از پوست Givenchy Prisme Libre


[unpaid/sample/affiliate/ad] بنابراین، من با گفتن این که این یک برد مطلق است شروع می کنم. بخشی از دلیلی که من کانسی، نمی پوشم این است که از حالتی که آنها در خطوط ظریف استراحت می کنند متنفرم – من از داشتن این خطوط بدم نمی آید، اما اگر بی جهت تشدید شوند، بدم می آید. کانسی، مراقبت از پوست Givenchy Prisme Libre آن معجزه ای از فرمول ها است که به اندازه کافی روان است و مانند یک مرطوب کننده سبک زیر چشم شما عمل می کند اما با رنگدانه کافی برای ایجاد جلوه ای درخشان. من فروخته شدم!

کانسی، مراقبت از پوست Givenchy Prisme Libre

این در 24 رنگ موجود است، بنابراین باید چیزی برای همه وجود داشته باشد – امتیاز این است که با گذشت زمان باید به هر گونه پف کردگی یا تراکم نفوذ کند. وقتی استفاده می کنید کمی احساس خنکی دارد و واقعاً به مقدار زیادی نیاز ندارید. این یکپارچه ،یب می شود – در حالت ایده آل من از یک اسفنج آرایشی استفاده می کردم اما اسفنجی برای دست نداشتم، بنابراین از نوک انگشتانم استفاده کردم و این کاملاً مشکلی نداشت – و در حالی که سود برای چنین فرمو،یون روان و قابل مخلوط شدن این است که شما دریافت نمی کنید با پوشش کامل، شکی نیست که ناحیه زیر چشم من روشن تر و روشن تر به نظر می رسید، به خصوص زم، که بعد از آن از مرطوب کننده رنگی استفاده کردم. این من را به یاد کانسی، مورد علاقه من می اندازد – Diorskin Nude Concealer در حدود سال 2010. هر دو LVMH هستند، بنابراین شاید فرمول کامل شده باشد.

کانسی، مراقبت از پوست Givenchy Prisme Libre

نستورتیوم، گلیسیرین و گل ذرت افزوده‌های هیجان‌انگیز به این هستند – اما بیشتر، این حس تازه است، خشک نشدن به خطوط ظریف (یا حداقل، فقط از نظر میکروسکوپی – آینه بزرگ‌نمایی عذاب کوچک‌ترین اثری را نشان می‌دهد که می‌تواند نشان دهد. تنها زم، مشخص می شود که شخصی با ذره بین به صورت شما نزدیک شود) و روشنی روی پوست.

کانسی، مراقبت از پوست Givenchy Prisme Libre

از پایین به بالا: N120، C180 و W110. قیمت آن 36.50 پوند است اینجا اما اگر با کانسی، مبارزه می کنید، پول به خوبی ،ج می شود. طبیعتاً برای پوست های مسن تر مفید است.

وابسته نیست اینجا

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/givenchy-prisme-libre-skin-caring-concealer-review/