برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-لیفت نخ

شاید این فرآیند به نظر شما پیچیده بیاید، اما کافی است چند بار امتحان کنید و تمرین. خواهید دید که برونزر سایۀ فوق‌العاده زیبایی در صورت شما ایجاد می‌کند و هایلایتر نواحی که می‌خواهید بدرخشد را برای شما شفاف می‌کند. رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید.

  • محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.
  • بعد از آماده شدن پوست و زیر‌سازی مناسب نوبت به استفاده از کرم‌پودر می‌رسد.
  • شستشوی صورت به طور صحیح، از ایجاد آکنه پیشگیری می‌کند، التهاب پوست را کاهش می‌دهد و به افزایش سلامت پوست کمک می‌کند.
  • پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود.

توجه نمایید که حتما به اطراف بینی ، زیر ابرو و نزدیک خط رشد مو و چانه کرم بمالید. آرایش کردن به آسانی که فکر میکنید نیست باید با توجه به شکل صورت و همینطور رنگ پوست روی چهره خود کار کنید و از تکینک های جدید آرایشی استفاده کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسید. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا مجله خبری میکاپ ملایم شما زیباتر دیده شود. در این مرحله نیز با توجه به نوع پوستتان می‌توانید انواع کرم پودر را انتخاب کنید. قدم اول برای داشتن یک آرایش خوب و بی‌نقص شناختن نوع پوست است. بر اساس انواع پوست ساخته و دسته‌بندی شده‌اند و به این ترتیب شما می‌دانید سراغ چه محصولی از کدام برند بروید تا بیشترین کارایی و پوشش را برای پوستتان داشته باشد.

نمونه کار هنرجویان دوره میکاپ و گریم

برای این کار بهتر است از مدل ابروی پهن استفاده کنید؛ چرا که ابروی باریک صورت شما را بازتر و پر تر نشان می دهد. مدل ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی هم برای این فرم صورت مناسب تر هستند. در کل اگر ابروی شما قوس و زاویه داشته باشد صورت شما باریک تر به نظر می رسد. با حرکات نرم و دایره‌ای کرم‌پودر را در تمام صورت خود پخش کنید. این باعث می‌شود که شما یک آرایش ساده و در عین حال طبیعی و بسیار ماندگار داشته باشید که در تمام روز روی صورت شما باقی بماند. دقت کنید که به هیچ عنوان نباید در این کار افراط کنید، چون افراط در لایه برداری به پوست شما آسیب زیادی می‌رساند.

تمیز کردن انواع مبلمان منزل با راحت‌ ترین و سریع ترین روش

در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید.

برای اینکه ابروهای طبیعی و خوش حالتی داشته باشید، می توانید از سایه ابرو استفاده کنید و قسمت هایی را که خالی و کم مو هستند را با استفاده از سایه ابرو پر کنید. برای اینکه ابروهای شما حالت و فرم خود را حفظ کنند می توانید از ریمل ابرو استفاده کنید و با استفاده از برس آن، ابروها را به سمت بالا شانه کنید تا فیکس شوند. در مرحله اول شما می توانید مقداری کرم پودر به پیشانی، گونه ها، چانه و اطراف لب بزنید، سپس با یک پد مناسب آن را به صورت ضربه ای در سطح پوستتان پخش کنید.