برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-لیفت نخ

این محصول را حین و پس از آرایش می‌توانید بر روی صورتتان، به ویژه نقاطی که بیشتر تعریق دارند بزنید تا میکاپ با دوام‌تری داشته باشید. همچنین بهتر است بدانید انواع فیکساتور و پودر بیک از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم‌ها و لب‌های شما جلوگیری می‌کند. چربی‌های طبیعی پوست، سلول‌های مرده، باکتری و آلودگی‌های داخل منافذ پوستی همان عواملی هستند که باعث نامرتب شدن آرایش شما می‌شوند. در صورتی که کشیدن خط چشم برای شما سخت است می توانید یک تکه چسب نواری را گوشه چشم خود بزنید و سپس بالای آن را خط چشم بکشید تا کارتان تمیز از آب دربیاید.

  • استفاده از ژل‌های شستشو یا پن‌های مخصوص به شما کمک می‌کند که پوستتان را عمیق پاکسازی کنید.
  • پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
  • رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید.
  • کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملاً با کرم پودر یکی شود و لبه های آن پیدا نباشد.

اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. استفاده از سایه‌های شاین‌دار یا براق زیبایی چشم را بیشتر می‌کند ولی به‌کار گیری بیش از حد از این سایه‌ها در پشت چشم، داخل چشم و زیر چشم حالت زننده و غیر طبیعی به چهره شما می‌دهد. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. این پرایمر، یکی از پرایمرهای مناسب برای پوست چرب است.

دوره آموزش گریم و میکاپ در هنرآموزان

برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. بی‌دردسرترین نوع پوست برای انواع میکاپ پوست معمولی است؛ چربی معمولی دارد و خبری از خشکی در آن نیست.

میتوانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست تان قدری روشن تر باشد. به این ترتیب میتوانید نواحی تیره را روشن تر کنید مجله خبری میکاپ تا رنگ آن با پوست تان هماهنگ شود. مدل ابرو در آرایش برای صورت گرد باید طوری باشد که صورت شما را باریک تر و کشیده تر نشان دهد.

آموزش میکاپ اسموکی

شما می‌بایست این نکته مهم و ساده را به خاطر بسپارید که با هر نوع جنس پوست و قبل از هر گونه اقدام آرایشی، پوست صورت را کاملاً تمیز کنید. استفاده از ژل‌های شستشو یا پن‌های مخصوص به شما کمک می‌کند که پوستتان را عمیق پاکسازی کنید. بعد از پاک کردن صورت نوبت به استفاده از کرم مرطوب کننده متناسب با جنس پوست شماست. اصولا افراد با پوست چرب و معمولی بسیار سوال می‌کنند که برای ماندگاری بیشتر آرایش چه باید کرد ، که بهترین راهکار برای آن‌ها استفاده از محصولات فاقد روغن است.

اگر مژه‌های پرپشت و ضخیمی دارید، یک ریمل بلند کننده کافی است و در این حالت ریمل حجم‌دهنده کمی تا قسمتی شما را ترسناک نشان می‌دهد. اما اگر مژه‌های شما نازک و کم‌حجم است، استفاده از ریمل حجم‌دهنده گزینۀ خوبی برای شماست. فونداسیون را به پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه خود بمالید و با استفاده از یک براش یا پد فونداسیون را به صورت یکنواخت در تمام سطح صورت خود پخش کنید. سعی کنید ترجیحا به جای دست از براش استفاده کنید، چراکه براش حجم اضافۀ فونداسیون را از پوست شما می‌گیرد و آن را یکنواخت‌تر در سطح پوست شما پخش می‌کند. یا از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید.