برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-لیفت نخ

میتوانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت میتوانید از براش های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید. چنانچه نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را هم با کرم پودر بپوشانید.

  • کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید.
  • در این مطلب به نکات و آموزش گریم صورت به روش تصویری پرداخته ایم.
  • اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید.
  • یکی از این نکات نحوه استفاده از کانتور زیر استخوان گونه است.
  • اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه ها باشد. چنانچه موهای بلوند دارید میتوانید از رنگ قهوه ای استفاده کنید. این است که لک ها و تیرگی های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر میتوانید برای پوشاندن لک ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.

کرم پودر مناسب برای پوست معمولی خاصیت آبرسانی دارد و با یکدست کردن پوست، ظاهری طبیعی به آن می‌بخشد. به طور خلاصه پوست چرب همیشه و در هر حالتی در تمام نقاط صورت چربی و براق بودن دارد. بیشترین شکایت مجله خبری میکاپ از پاک شدن آرایش هم در بین خانم‌هایی است که پوست چرب دارند. ولی جای نگرانی نیست و با انواع کنترل کننده‌های چربی می‌توانید به راحتی چربی اضافه پوست صورتتان را کنترل کنید و منافذ باز آن را ببندید.

پیشنهاد ویژه خرید اول!

برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید. استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد. در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید. مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید.

زدن چسب مژه مصنوعی کار بسیار سختی است و نیاز به دقت زیادی دارد تا کاری تمیز به دست آید. برای این منظور می توانید چسب آن را با استفاده از وسیله ای مانند سنجاق سر به مژه مصنوعی ها بزنید و اضافه آن را بگیرید تا مژه هایتان را کثیف نکند. گونه ها در میکاپ کره ای صورتی بسیار ملیحی هستند و نباید از رنگ های تیره برای آن استفاده شود. خط چشم بسیار باریک و کمی کشیده باعث میشود چشم های بادامی داشته باشید. برای چهره های گرد و بیضی شکل ارائه می دهیم که همگی ساده و زیبا هستند.

از کرم پودرهای با رنگ خیلی روشن یا تیره که با رنگ پوست شما هماهنگی ندارد استفاده نکنید. دنیای بی حد و مرز آرایش، دنیایی است که می توان در آن تمامی نواقص چهره و صورت را پوشاند. این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد.

کرم پودر شون سری Smoothing Matt در چند رنگ ا Schon Smoothing Matt Foundation

در این مقاله به صورت قدم به قدم و تصویری یک آرایش ساده صورت در منزل را به شما آموزش خواهیم داد. شما در این مقاله آرایش چشم ، آرایش لب و نحوه استفاده از کانسیلر را یاد می‌گیرید. اما عجله نکنید، اموزش ارایش سادهصورت در منزل را ما شامل سه بخش است. آموزش آرایش چشم صورتی , وقتی از سایه چشم های رنگ روشن استفاده می کنید، آرایش… در آرایش صورت بعد از آرایش پوست، آرایش چشم و ابرو بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید چشم ها و ابروهایتان را به خوبی آرایش کنید باید به نکات مهمی توجه داشته باشید، از جمله ریز یا درشت بودن چشم ها، فاصله چشم تا ابرو، فرم چشم و مژه ها و…

پس از سایه های تیره و اسموکی، ریمل زیاد و مدل خط چشم های دنباله دار و رو به بالا استفاده کنید. یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش آرایش صورت، انتخاب کرم پودر مناسب است. به خاطر داشته باشید هر چقدر هم که آرایش چشم، لب، ابرو و… زیبا باشند، زمانی که بِیس کار یعنی پوست صورت به درستی آرایش نشده باشد، بی فایده است و جلوه مناسبی نخواهد داشت. اولین موضوعی که باید در انتخاب کرم پودر به آن توجه کنید، این است که از یک تناژ رنگی متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید.