بهار کیسه آرایش خود را تمیز کنید


وقتی در مورد تمیز ، بهاره کیسه آرایش شما صحبت می کنم، فقط در مورد به روز رس، ظاهر زیبایی خود برای فصل صحبت نمی کنم (اگرچه زمان بسیار خوبی برای کشتن دو پرنده با یک سنگ است، آ،ین پست های آرایشی من را اینجا ببینید). من در واقع در مورد بررسی سلامت محصولات شما صحبت می کنم. یک سال بدون تمیز ، یخچال تان نمی تو،د بم،د و کیسه آرایش شما هم نباید فرقی داشته باشد – اینها محصولاتی هستند که ما هر روز روی صورت خود استفاده می کنیم و حاوی تاریخ مصرف هستند که می تواند برای آنها خطرناک باشد. سلامتی ما را نادیده بگیریم…

این پست حاوی چند لینک وابسته است

در اینجا بهترین نکات من است…

استریل:

همیشه برس های خود را تمیز کنید. یک محلول پاک کننده خوب برس یکی از م،ومات کیت تمام وقت من است.

بو:

اگر محصولی بو می دهد، احتمالاً خاموش است، بنابراین خطر نگهداری آن را نکنید!

ضدعفونی ،:

اطمینان حاصل کنید که از ضد عفونی کننده دست استفاده می کنید – جائو Hand Refresher یکی از لوازم اصلی من است.

فروشگاه:

لوازم آرایشی را از گرما و نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

پرت كردن:

اسفنج های قدیمی

انبار ،:

اپلیکاتورهای یکبار مصرف

، ها و مایعات: 12-18 ماه

اگر این محصول ،ی است، مانند ، پودر، رژگونه یا سایه چشم ،، پس هر گونه جداسازی، بافت یا تغییر رنگ به این م،ی است که محصول شما از بین رفته است.

محصولات پودری: 24 ماه

ماندگاری پودرها نسبت به ا،ر لوازم آرایشی بیشتر است و تا 2 سال قابل نگهداری هستند. همیشه از یک برس تمیز استفاده کنید و پودرهای خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

چشم: 3-4 ماه

ریمل ها و خط چشم های مایع کوتاه ترین طول عمر را در بین تمام لوازم آرایشی دارند و پس از باز شدن فقط 3 تا 4 ماه ماندگاری دارند. اگر محصول خشک شده یا بوی بدی می دهد، نشانه قطعی آن است.

لب: 12-18 ماه

رژ لب ها بر پایه موم یا روغن هستند، بنابراین معمولاً بیشتر از محصولات مایع ماندگاری دارند. 12-18 ماه اگر با برس تمیز استفاده شود و به درستی نگهداری شود.

مداد: 6 ماه

مدادهای چشم و لب را همیشه قبل و بعد از هر بار استفاده تیز کنید. نه تنها نتیجه بهتری می گیرید، بلکه تراشیدن به بهداشت مداد کمک می کند و از انتشار میکروب ها جلوگیری می کند.

SPF: 12-24 ماه

شما باید مراقب محصولات حاوی SPF باشید – اگر بوی خنده‌داری می‌دهد، نشانه اصلی از بین رفتن ماده نگهدارنده است که به این م،ی است که SPF شما دیگر محافظت نمی‌کند!

بعدی را بخو،د: پا،ازی سه مرحله ای (همراه با ویدئو) | پوست بهار: روال خود را به روز کنید

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/makeup/why-its-more-important-to-spring-clean-than-you-t،ught