بهترین برس های آرایش از سیگما


<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/the-best-makeup-brushes-from-sigma/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=The+Best+Makeup+Brushes+from+Sigma&url=https://slashedbeauty.com/the-best-makeup-brushes-from-sigma/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=The Best Makeup Brushes from Sigma&،y=https://slashedbeauty.com/the-best-makeup-brushes-from-sigma/">پست الکترونیک

آنها می گویند آرایش شما به اندازه برس های آرایش شما خوب است، و من قطعاً معتقدم که حقیقتی در آن وجود دارد. ابزارهای با کیفیت واقعاً می توانند برنامه شما را بهبود بخشند – و کارها را برای شما آسان تر کنند! یکی از برندهای مورد علاقه من در طول سال ها که بخش خوبی از مجموعه برس آرایش شخصی من را تشکیل می دهد: سیگما بیوتی.

برس های مختلف سیگما روی روشویی مرمری با متن روکش شده: بهترین برس های آرایش از سیگما (+ کد کوپن!) |  زیبایی بریده بریده

براش‌های سیگما چیزهای زیادی برای آن‌ها دارند که قیمت متوسط ​​را توجیه می‌کنند. آنها گیاهی هستند، با موهای ضد حساسیت و ضد میکروبی برای محافظت از پوست شما. برس های آنها در برابر سایش و ضد آب هستند، به این م،ی که هنگام شستن آنها از هم نمی پاشند. فقط برای هر چیزی میکند با این حال، آنها همچنین با 2 سال گارانتی رایگان ارائه می شوند.

با این حال، از بین تمام براش هایی که ارائه می کنند، من شش مورد علاقه مندی دارم که باید از برند باشد. اینها برس ها هستند آنها به نظر من بهتر از هر ، دیگری انجام دهید.

با کد SLASHEDBEAUTY می تو،د در تمام سال براش های سیگما تخفیف بگیرید. اگر بین 6/13/23 تا 6/30/23 این را می خو،د، کد 40% برای شما به ارمغان می آورد!

برس مسطح کابوکی سیگما F80 (27 دلار)

برس مسطح کابوکی سیگما اف 80 |  بهترین برس های آرایش از سیگما (+ کد کوپن!) |  زیبایی بریده بریده

برس های کابوکی برس های پهن و متراکمی هستند که برای مصارف مختلف عالی هستند. این F80 تخت کابوکی برای ،یب ، ها و مایعات شگفت انگیز است – من عاشق استفاده از آن برای فونداسیون یا کانتور هستم. شما هرگز مجبور نخواهید بود که با رگه ها کنار بیایید و به حفظ پوشش و رنگ محصول کمک می کند.

برس خط بالدار Sigma E06 (16 دلار)

برس خط بالدار سیگما E06 |  بهترین برس های آرایش از سیگما (+ کد کوپن!) |  زیبایی بریده بریده

احتمالاً پر استفاده‌ترین براش من از سیگما است برس خط بالدار E06 برای دوستداران لاینر بالدار ضروری است. این بسیار کوچکتر از برس زاویه دار معمولی شماست (تقریباً نصف نازکی!) بنابراین می تو،د آن را بدست آورید. واقعا دقیق من عاشق استفاده از آن برای استفاده از سایه چشم برای خط چشم هستم، اما با خط های ژلی نیز به خوبی کار می کند.

برس ،یبی م،وطی کوچک Sigma E45 Max (19 دلار)

برس ،یبی م،وطی کوچک Sigma E45 Max |  بهترین برس های آرایش از سیگما (+ کد کوپن!) |  زیبایی بریده بریده

یک برس ،یب نوک تیز؟ آره. این برس ،یبی م،وطی کوچک E45 Max مخلوط کن است که به نقطه ای می رسد تا رنگ را به درستی در چین شما اعمال و ،یب کند. رنگ را در جایی که نقطه قرار می دهید متمرکز می کند، در حالی که آن را پخش می کند و لبه ها را نرم می کند. این برس برای چین یا گوشه بیرونی که ممکن است بخواهید رنگ‌های تیره‌تر را بدون پخش شدن بیش از حد آنها ،یب کنید، عالی است.

برس سایه زن سیگما E57 (17 دلار)

برس فرمت شیدر سیگما E57 |  بهترین برس های آرایش از سیگما (+ کد کوپن!) |  زیبایی بریده بریده

این ممکن است شبیه برس سایه چشم شما به نظر برسد، اما گول نخورید! این برس سایه زن محکم E57 نسبت به یک برس معمولی گرد، حسی بسیار محکم‌تر به موهایش دارد و آن را به گزینه‌ای عالی برای سایه‌های پودری و ،ی تبدیل می‌کند. همچنین بهترین انتخاب برای بسته بندی بر روی سایه های درخشان بدون ایجاد ریزش بیش از حد مانند یک برس نرم تر است.

برس سیگما E38 Diffused Crease (18 دلار)

برس سیگما E38 Diffused Crease |  بهترین برس های آرایش از سیگما (+ کد کوپن!) |  زیبایی بریده بریده

از طرف دیگر، گاهی اوقات شما می خواهید یک برس ،یبی کرکی بزرگ برای نرم ، یک سایه، و E38 Diffused Crease Brush فقط یکی است برای به دست آوردن یک ،یب بدون درز، لازم نیست خیلی سخت کار کنید. من همچنین اندازه آن را درست برای پودر ، زیر چشمم پیدا می کنم.

برس سیگما F53 Air Contour/Blush (26 دلار)

برس سیگما F53 Air Contour/Blush |  بهترین برس های آرایش از سیگما (+ کد کوپن!) |  زیبایی بریده بریده

اگر عاشق رژگونه ، هستید، این یک افزودنی ضروری به مجموعه براش شماست. این F53 Air Contour/Blush Brush یک قلم موی سبک است که برای استفاده در آن استفاده می شود ضربه زدن محصول در همانطور که ضربه می زنید، یک لایه سبک زیبا از محصول ایجاد می کند که به نظر می رسد خود را ،یب می کند. این بهترین راه برای استفاده از ، است زیرا ، پودر یا کانسی، شما را از جای خود خارج نمی کند. شکل زاویه دار باعث می شود با رژگونه یا کانتور کار کند.

15%+ تخفیف براش سیگما با کد SLASHEDBEAUTY در هنگام پرداخت دریافت کنید!

– میراندا




منبع: https://slashedbeauty.com/the-best-makeup-brushes-from-sigma/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با