بهترین مراقبت از پوست برای پوست یائسگی: نکات زیبایی در دوران یائسگی


اعتبار تصویر @ لیز کالینز برای مجله پورتر

تأثیر هورمون‌ها بر پوست ما چیزی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود و این برای زن، که در دوران یائ، قرار دارند مهم‌تر از همیشه است. با افزایش سن، سطح استروژن کاهش می یابد که منجر به کندی و کاهش تولید کلاژن می شود.

اعتبار تصویر @ لیز کالینز برای مجله پورتر

در طول پنج سال آ، پیش از یائ،، ،ن حدود 30 درصد از کلاژن خود را از دست می دهند، که به این م،ی است که ممکن است احساس کنند چین و چروک های جدید یک شبه ظاهر شده اند. علاوه بر این، آکنه هورمونی می تواند در این دوره شایع باشد، بنابراین تقریباً شبیه به زندگی مجدد در سال های نوجو، است. به همین دلیل، اطمینان از کامل بودن رژیم مراقبت از پوست، کلیدی برای داشتن بهترین ظاهر و احساس در این دوره است. محصولات مراقبت از پوست با رتینول یا AHA ها یا BHA ها می توانند به طور فعال گردش سلولی را افزایش داده و تولید کلاژن را تحریک کنند، در حالی که مواد مرطوب کننده مانند اسید هیالورونیک برای جلوگیری از خشکی ضروری هستند. البته استفاده از SPF با فاکتور بالا در هر روز نیز ضروری است.

اعتبار تصویر @ لیز کالینز برای مجله پورتر

برای شروع بازی مراقبت از پوست یائ، خود آماده اید؟ در اینجا چند مورد ضروری برای اضافه ، به روال خود آورده شده است.

قهرمانان مراقبت از پوست یائ،

این پست شامل پیوندهای مربوط است

نکته برتر

برای کمک به مبارزه با هرگونه آکنه هورمونی، اطمینان حاصل کنید که هر شب قبل از خواب پوست را به طور کامل تمیز می کنید. روال پا،ازی 3 مرحله ای من را بررسی کنید تا به درستی این کار را انجام دهید.

این می‌تواند زمان بسیار سختی باشد، بنابراین اگر توصیه‌ای دارید که می‌خواهید آن را به اشتراک بگذارم، لطفاً با من در تماس باشید. اینستاگرام. هر چیزی که با آن دست و پنجه نرم می کنید، همیشه راه حلی وجود دارد. فقط باید پیداش کنیم…


بعدی را بخو،د: One The S،: راهنمای آکنه | میکروبیوم پوست خود را بشناسید

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.




منبع: https://wendyrowe.com/beauty/menopausal-skincare

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با