بهترین وسیله برای آرایش ابرو | takdoo-تکدو

بهترین وسیله برای آرایش ابرو | takdoo-تکدو

این موچین از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و بسیار محکم و باکیفیت و بادوام می باشد. همچنین فوق العاده تیز و دقیق است که کار اصلاح ابروها را آسان و سریع تر می سازد. این موچین با طراحی عالی و ابعاد مناسب به شما کمک می کند تا ابروهایی صاف و مرتب داشته باشید. موارد بالا از جمله ابزارهای آرایش ابرو هستند که از آنها می توانید برای رفع ایرادات و یا آرایش ابروی خود استفاده نمایید. این محصولات دارای بافتی نرم هستند و دوام و ماندگاری بالایی دارند.

  • این کیت ابرو شامل دو سایه پودری برای آرایش، پرکردن ابروها و عمق دادن به آنها و همچنین یک واکس ضدآب برای ماندگاری و تثبیت آرایش ابرو و سه اپلیکاتور حرفه ای است.
  • آموزش مداد کشیدن ابروی مشکی همیشه زیبا و کاربردی است اما نتیجه با چهره همه بانوان سازگار نیست.
  • بعضی از پمادهای ابرو ضد‌آب هستند و برای استفاده از آن به براش ابرو احتیاج دارید.
  • پس از یک آینه ی بزرگ استفاده کرده و هر ازگاهی چند قدم به عقب بروید تا بتوانید کل صورت تان را بینید ، نه فقط ابروهایتان.

درواقع درمورد بهترین وسیله برای آرایش ابرو میشه گفت مداد ها همه کارترین هستن ، میتونید با اون ها ظاهرهای مختلفی برای خودتون ایجاد کنید . مثلا میشه بین ابروهاتون رو به حالت موی ابرو بکشین ، یا اون رو با فید کردن شبیه سایه ابرو دربیارید کاملا بستگی به نیاز و سلیقه شما داره. اگر از اون دسته افراد هستین که ابروهای پری دارین و فقط میخواید بین تار ابروتون رو پر کنین ، بهترین انتخاب اینه که مدادی با نوک ظریف و نازک انتخاب کنید. می‌توانید از سایه ابرو برای هاشور کردن قسمت‌های خالی ابرو استفاده کنید و بخش‌های خالی ابرو را با موهایی مانند تار ابرو پر کنید.

مداد ابرو تاپ فیس topface مدل eyebrow pencil

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و مراقبتی میکاپ شینهوا می‌باشد. پیشنهاد می کنیم به جای پُر کردن ابروها، پایین خط روییدن ابرو، با مداد، یک خط بکشید. سپس خطی را که با مداد ابرو کشیدید، با فرچه ابرو به طرف بالا به آرامی پخش نمایید تا خط زیر ابرو محو شود و ابرو هم رنگ بگیرد. پیش از شروع آرایش ابرو توجه داشته باشید قوس ابرو و فاصله میان دو ابرو در کمتر یا بیشتر نشان دادن سن شما بسیار مهم است. یکی از نکات مهمی که برای آرایش ابرو باید در نظر بگیرید کوتاه ی بودن دم ابرو است. کوتاه کردن بیش از حد دم ابروها چهره‌ را نامتناسب خواهد کرد.

انواع مدل از آرایش چشم، ابرو، لب

باید بدانید که طریقه آرایش ابرو برای هر چهره ای با توجه به حالت چشم مخصوصی که دارد، انتخاب می شود. به عنوان مثال مدل ابرو برای چشمهای درشت و پف دار نباید شبیه به مدل ابرو برای چشمان ریز باشد. مدل ابرو برای صورت گرد و چشم درشت باید نه خیلی صاف و نه خیلی هشتی باشد. جالب است بدانید که ابروهای هشتی باعث می شوند تا پف چشم ها بیشتر دیده شود. تینتینگ برای افرادی مناسب که تار موهای ابرو روشن و متعادلی دارند.

ریمل ابرو کیکو شماره 02

اگر ابروهای پراکنده، نامنظم و کم پشت دارید، جای نگرانی نیست! یکی از ضروری ترین لوازم آرایشی که با استفاده از آن می توان قسمت های کم پشت ابرو را پر کرد و فرم دلخواه را به آن داد مداد ابرو می باشد. از جمله ویژگی هایی که یک مداد ابروی خوب باید داشته باشد این است که مناسب استفاده روزانه باشد و خشکی روی ابروها ایجاد نکند. از مهم ترین مواردی که در خرید یک مداد ابرو باید مد نظر گرفته شود پوشش دهی مناسب آن و همچنین رنگ متناسب آن با رنگ ابرو ها و صورت می باشد. یکی دیگر از محصولات آرایشی برای ابرو، صابون ابرو می باشد که به آن صابون لیفت ابرو نیز گفته می‌شود. از این محصول برای لیفت ابرو ها استفاده می شود یعنی با استفاده از آن به ابروها حالت داده و آن ها را به سمت بالا می برند تا پرپشت تر و خوش فرم تر دیده شوند.