تحلیل قیمت ماتیک MATIC در سال 2022و 2023و 2024 و 2025 آداس-لیفت نخ

پالی گان از یک نسخه سفارشی از ساختار پلاسما استفاده می کند که بر روی مدل های اجماع اثبات سهام ساخته شده و از طریق زنجیره اصلی اتریوم اجرایی می شود. این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود. از نظر تجاری، زنجیره های جانبی پالی گان از نظر ساختاری برای حمایت از انواع پروتکل های مالی غیرمتمرکز موجود در اکوسیستم اتریوم طراحی شده اند. در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد.

  • به زبان ساده، دورنمای این رمز ارز این است که صرف نظر از اپلیکیشن و شیوه ای که هر کاربر با آن به فعالیت در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال می پردازد، در نهایت با استفاده از کانال ارز دیجیتال ماتیک وارد شبکه اصلی معاملات شود.
  • صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال اپتوس اپتوس که به عنوان یک بلاک چین لایه 1 عمل می کند، با در نظر گرفتن Web3.0 ساخته شده است.
  • کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید.
  • شبکه پالی گان یا همان ماتیک در واقع اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای تمام عیار که با عنوان اینترنت بلاک‌چین‌ها شناخته می‌شود، تبدیل می‌کند.
  • پلتفرم خدمات مالی بی رایلی، برای جلوگیری از ورشکستگی کور ساینتیفیک به این شرکت استخراج‌ بیت کوین پیشنهاد کمک مالی ۷۲میلیون دلاری کرده است.

این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند. هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود. Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند. همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید.

تغییرات قیمت ماتیک (پالیگان)

فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. در این لایه‌ شبکه‌های مستقلی مستقر شده‌اند که هر کدام از آن‌ها فعالیت‌های مربوط به شبکه خود را انجام می‌دهند. هم‌چنین توجه کنید که مسئول اموری چون تولید بلاک، جمع‌آوری اطلاعات تراکنش‌ها و اجماع محلی بر عهده این لایه است. این سیستم چند زنجیره‌ای مشابه دیگر شبکه‌ها همچون پولکادات ، کازماس ، اولانچ و امثالهم است، با این تفاوت که امنیت، آزادی و اکوسیستم فعال اتریوم را نیز در اختیار دارد.

معرفی رمزارز ماتیک

با مطالعه مقاله ”تحلیل قیمت مجله خبری میکاپ” منتشر شده در مجله سرمایه گذاری آداس شما به طور کلی با احتمال های ممکن برای حرکت قیمت توکن MATIC آشنا می شوید. این سطح از آشنایی می تواند برای شما هنگام خرید یا فروش ارز دیجیتال مفید باشد. روش اول این است که مقدار پالی‌گان مورد نظر خود را به طور مستقیم از رمزینکس خریداری کنید. رمزینکس تریدر یک بازار معاملاتی همتا به همتا است که شما در آن به طور مستقیم با کاربران وارد معامله خرید و فروش رمز ارز پالی‌گان می‌شوید. واقعیت اینه که در چنین شرایطی بی تفاوتی نسبت به این بازار و جذب نشدن بهش ممکنه پشیمانی و حسرت در آینده رو در پی داشته باشه. علی الخصوص وقتی که رشد چند برابری یک سری از ارز های دیجیتال رو میبینیم و هر روز شاهد فراگیری و اقبال بیشتر به این حوزه میشیم.

فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید. شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش آن ۷.۴۵ میلیارد واحد بوده و در نهایت روی ۱۰ میلیارد واحد به اتمام خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال ماتیک و قیمت لحظه‌ای ماتیک می‌توانید از نمودار بالا استفاده کنید.