ترفندهای آرایش صورت زیباتیک-لیفت نخ

در این مطلب به اشتباهات ارایش صورت و اصول آرایش صحیح پرداخته ایم. مجموعه صورتگر ماه به عنوان یک مجموعه آموزشی فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و با نگرش ارتقاء سطح کیفی آموزش و خدمات در ایران عزیزمان فعالیت خود را ادامه داده است. نام و شماره تماس خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • داشتن پوست صاف و بدون لک از مهم ترین اصول در میکاپ کره ای می باشد.
  • محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم.
  • شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند.
  • همینطور از گوشواره های آویز دار و بلند با اشکال هندسی به جای گوشواره های حلقه ای و کوچک استفاده کنید.
  • این که آیا شما به دنبال ظاهر طبیعی‌تری هستید یا می‌خواهید چشمگیر و زیبا باشید، هایلایتر می‌تواند برنامه آرایش شما را تکمیل کند.

ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای پرپشت و بی‌حالت چشم‌ها را بی‌حال نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود مجله خبری میکاپ و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.

پرایمر ناخن چه کاری انجام می دهد و چگونه از آن استفاده کنیم؟

در این مقاله مراحل آرایش ساده صورت در منزل را برایتان شرح دادیم. همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید. کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد.

برای بخش های روشن تر پلک می توان از سایه های نقره ای و طلایی نیز استفاده کرد. همچنان کرم‌پودر یا پنکیک خود را هماهنگ با پوست صورت خود انتخاب کنید، نهایتا دو یا سه درجه تیره‌تر یا روشنتر آن را استفاده کنید. چون در این صورت آرایش شما غیر طبیعی و ناهماهنگ به نظر خواهد رسید. کرم پودر یا پنکیک را با یک براش یا پد در سطح صورت خود پخش کنید.

کرم پودر بورژوا Air Mat در چند رنگ ا Bourjois Air Mat 24H Hold Foundation

کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است.

سالن زیبایی و عروس دوژه تهران

پس اجازه دهید تا میسلار واتر روی پوست‌تان بماند تا مواد رطوبت رسان زمان کافی داشته باشند و جذب شوند. میسلار واتر که به آن کلینسینگ واتر هم می‌گویند، تمیز کننده‌‌ای است که آلودگی‌ها را از پوست حذف می‌کند. میسلار واتر ترکیبی از آب خالص، مواد آبرسان مثل گلیسیرین و مقدار کمی سورفکتانت‌های ملایم است. البته، نکند دیدن این پد، باعث شود فکر کنید که پاک کننده‌ صورت قوی‌تری لازم دارید! بلکه، برای چاره به تمیز کردن صورت خودتان، بعد از پاک کردن آرایش فکر کنید. سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند.

کمی در این تصویر دقت کنید تا بیشتر با وضعیت پوست صورتتان آشنا شوید. همان‌طور که می‌دانید انواع مختلف پوست عبارتست از چرب، خشک، مختلط و معمولی. بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید.