ترفندهای آرایش صورت زیباتیک-لیفت نخ

اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. برای ثابت نگه‌داشتن میکاپ بر روی صورت می‌توانید از انواع فیکساتور و پرایمرهای صورت استفاده کنید. سپس مژه را کمی مجله خبری میکاپ فر دهید و با ریمل تارهای آن را ضخیم و تیره تر کنید. ریمل باید به مقدار کم روی مژه ها قرار گیرد تا جلوه طبیعی صورت حفظ شود. بر اساس حالت طبیعی چهره فرد باید انجام شود تا نتیجه مطلوبی ببینید. گریمورهای خودآموخته نیازمند ماهها و سالها مطالعه، تمرین و آزمایش هستند.

  • اگر بخواهید صورت خود را به خوبی با کرم پودر بپوشانید، حتماً ریشه‌ی موهای جلوی سر به آن آغشته می‌شوند.
  • در سالن شبنم نظیف هم به صورت خصوصی و هم نیمه خصوصی برگزار می شوند و تعداد جلسات بسته به موضوعاتی که ارائه می شود حدودا بین ۸ تا ۱۶ جلسه طول می کشد.
  • مقدار اضافه رژ لب را با یک دستمال کاغذی از روی لب‌هایتان پاک کنید.

دیگری باید روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد و برای روشن‌تر کردن قسمت‌های مشخصی از پوست یا ایجاد شفافیت بیشتر در آرایش شما بکار می‌رود. این مدل آرایش چشم غلیظ است به همین دلیل برای میکاپ عروس نیز می تواند کاربرد داشته باشد. این مدل میکاپ بسیار پر طرفدار است زیرا باعث جذابیت و گیرایی چشم ها می شود. نکته جالب این است که این سبک را می توان با هر مدل لباس و هر مدل شنیون و میکاپی ست کرد و به راحتی با انواع مختلف می تواند هماهنگی خاصی ایجاد کند.

نحوه آرایش چشم و ابرو

امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. گلدن رز معرف حضور همه خانم‌هایی است که با لوازم آرایش سرو‌کار دارند. اسپری فیکساتور گلدن رز با دارا بودن روغن کاملیای ژاپنی و ویتامین E باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود. بدون ایجاد چسبندگی زود خشک شده و نمای نهایی آرایش شما را مات و شیک نگه می دارد. بعد از دو مرحله زیرسازی با پرایمر و کرم پودر، مرحله آخر که باید برای تثبیت و حفظ آرایش انجام دهید، استفاده از انواع فیکساتور است. اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد.

نکته ای که باید اشاره کنیم فیکس کردن آرایش برای افزایش ماندگاری آن است که معمولا در آموزش میکاپ به آن نیز پرداخته می شود. با توجه به اینکه در این فرم صورت چانه باریک است، به همان دلیل بهتر است رنگ رژ قرمز انتخاب شود و کمی حالت برجسته به آنها داده شود. علاوه براین، رژ گونه های تیره بر روی گونه ها نیز می تواند فرم بهتری به چهره تان بدهد. مهم ترین ویژگی این سبک آرایش، استفاده از سایه های دودی و تیره برای پلک می باشد. قسمت داخلی پلک را سایه روشن بکشید و قسمت های بیرونی باید تیره تر شوند.

نوبت کرم پودر است

امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. پیشنهاد ما اما کرم پودر مات کننده قوی با spf15 نوت است. این کرم پودر، سبک و زود جذب است و نمای نهایی مات به میکاپ شما می‌بخشد. کرم پودر نوت همچنین دارای روغن سدر و ویتامین‌های گروه A ,B ,F می‌باشد. منافذ باز را می‌پوشاند و پوست را یک‌دست و مات می‌کند.

وقتی آنچه را روی صورت‌تان بوده است، روی دستمال مرطوب می‌بینید احساس رضایت می‌کنید. یکی از بهترین پیشنهادهای کانسیلربا قیمت مناسب از برند ایرانی مشهورکالیستا متعلق به شرکت صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی «آریان کیمیا تک» است. این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود. کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید. همچنین می توانید یک مثلث روی استخوان گونه بکشید و آن را با برس رژ گونه به سمت پایین پخش کنید و قسمتی که به سمت گوشه بیرونی صورت وخط فک است را کمی تیره تر کنید. مقداری کرم پودر به گونه ، بینی ، چانه و پیشانی بزنید و سپس با پد کرم پودر را روی صورت پخش کنید .