جمعه خوش بگذرد! ضد آفتاب، Essie Glitter، کوپن CVS Skinny و شورت دوچرخه ۵ دلاری از Old Navy


دختر، اول، جمعه مبارک. اینجا در شمال کالیفرنیا هوا گرم است، به همین دلیل است که 1) من صبح را به دنبال شورت گذرانده ام (سلام شورت دوچرخه سواری 5 دلاری از Old Navy) و 2) برای ،ید ضد آفتاب به CVS رفتم. زم، که آنجا بودم، روشن‌کننده‌ترین گپ را در مورد ضد آفتاب با یکی دیگر از علاقه‌مندان به محافظت از آفتاب داشتم! باید آن چت های زیبایی تصادفی با غریبه ها را دوست داشته باشم.

به هر حال، او بلافاصله متوجه شد که من چگونه سه بطری ضد آفتاب حمل می کنم (در این مورد در یک ث،ه بیشتر توضیح می دهم)، و متوجه شدم که او یک کلاه لبه پهن و عینک آفتابی بزرگ دارد!

ما باید در مورد ، های ضد آفتاب مورد علاقه مان صحبت کنیم و اینکه چگونه هر دو دوست داشتیم همه آنها را امتحان کنیم. من او را متقاعد کردم که یک بطری ، ضد آفتاب دختر بچه سیاه (خیلی خوب) را امتحان کند، و او به من اجازه داد تا از کوپن های CVS استفاده کنم.

اوه خدای من، نمی دانستم کوپن های CVS خیلی خوب هستند! یک قایق موز برای ،ید یک قایق با تخفیف 50 درصدی وجود داشت، و من یک کوپن تخفیف اضافی 2 دلاری دریافت کردم. من در نهایت یک بطری ضد آفتاب 12 دلاری به قیمت 7 دلار دریافت کردم!

من همچنین با کوپن تخفیف 30 درصدی برای ،ید بعدی خود پایان یافتم! من آن را برای یک بطری گران‌تر از شیر ضد آفتاب La Roche Posay Melt In Sunscreen Milk ذخیره می‌کنم، همان چیزی که خانمی که با او چت می‌کردم با کوپنش ،ید.

نکته جانبی، همه این صحبت ها در مورد پس انداز پول به این م،ی است که من رسماً به مادرم تبدیل می شوم. روده بر شدن از خنده!

وقتی آنجا بودم، چند چیز را نیز از Essie گرفتم: یک تاپ کت ژل کوتور شفاف، دو براق (Birthday Girl و Feel the Fizzle) و یک سایه ،ی کم رنگ ژل کوتور به نام Fairy Tailor.

من قصد دارم این م، تک شاخ را که در اینستاگرام Essie دیدم را انجام دهم.

خیلی زیبا، درسته؟

صبح هیجان انگیزی بود! من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم بقیه روز (و آ، هفته) چه چیزی در انتظارم است.

امیدوارم که کارتان عالی باشد و جمعه فوق العاده ای داشته باشید!

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن




منبع: https://makeupandbeautyblog.com/banana-boat/happy-friday-sunscreen-essie-glitters-the-cvs-coupon-skinny-and-5-bike-s،rts-from-old-navy/