خرید ارز ماتیک، نمودار و قیمت لحظه ای Polygan اوکی اکسچنج

شبکه پالیگان با ایجاد بستری امن، پرسرعت و ارزان، مشکل پرداخت‌های بازی‌ها و مالکیت دارایی‌ها را به حداقل رسانده‌ است. سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند. پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است. برای تحلیل ماتیک و مشاهده قیمت لحظه ای ارز ماتیک میتوانید از نمودار ماتیک در بالای صفحه استفاده نمائید. پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید.

  • پالی گان در اکتبر 2017 میلادی توسط جینتی کنانی ، ساندیپ ناوال و آنوراگ ارجون ، دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین و یک مشاور بازرگانی تاسیس شد.
  • این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند.
  • در مرحله بعد باید یک شماره‌ حساب در صرافی درج کنید تا تمام تراکنش‌ها از طریق این حساب انجام شود.
  • به این معنی که با ورود یک کاربر، توکن‌های جدید استخراج می‌کنند و با خروج آن کاربر، توکن‌ها را نابود می‌کنند.
  • ارز ماتیک، در طی چهار هفته‌ حدود ۷۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۳۴ دلار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ به ۲٫۶۸ دلار در ۱۸ می ۲۰۲۱ افزایش یافت.

بنیانگذاران پالی گان با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal شناخته می شوند که این شبکه را در سال 2017 تاسیس کرده اند. با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند.

این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد. تمام این خبرها، باعث می‌شوند که ارزش ارز دیجیتال ماتیک افزایش پیدا کرده و این ارز، ثبات قیمتی خود را حتی در زمان‌های سقوط شدید بازار، حفظ نماید. بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود.

Polygon هم یک پلتفرم مقیاس‌پذیر است که کارمزد تراکنش‌ها در آن پایین است و از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. برای خرید ارز matic شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی تومان گذاشته و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید و خرید ارز دیجیتال در سریعترین پلتفرم ایران را تجربه کنید . ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. وب سایتکوین پدیا پیش ‌بینی کرده است که اگر همه چیز برای این ارز دیجیتال خوب پیش برود، در ۵ سال آینده می‌توانیم شاهد این باشیم که قیمت پالی گان تا ۵۰ دلار رشد کند.

نمودار تحلیل تکنیکال پالیگان

مهم‌ترین کاربرد ارز متیک به ویژگی‌های شبکه پالی گان مربوط می‌شود؛ شبکه پالی گان با الگوریتم اثبات سهام فعالیت می‌کند و همین ویژگی باعث می‌شود تا قابلیت دسترسی به هر بلاک فراهم شود. شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است. نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. در ادامه به نحوه خرید و فروش کوین متیک در والکس و کارمزد آن خواهیم پرداخت.

رکورد جدید شبکه پالیگان و تاثیر آن بر روی قیمت ارز ماتیک

با این حال با سقوط قیمت بیت کوین، ماتیک نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱٫۶۲ دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک دوباره اوج گرفته و در حال رشد است. به طوری که به حجم معاملات روزانه ۱٫۵۸۶ میلیارد دلاری رسیده است و در رتبه ۱۷ برترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار قرار دارد.

ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است. این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته. توکن ماتیک با هدف افزایش مقیاس پذیری ارز دیجیتال اتریوم به وجود آمده و در توسعه زیرساخت اتریوم نقش مهمی را ایفا می کند. به همین ترتیب شما می توانید با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر بلاک چین اتریوم را تنها در چند ثانیه انجام داده و از مقیاس پذیری بالای شبکه لذت ببرید.

مجددا باید بگوییم که برای خرید ارز ماتیک یا بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین و…، می توانید با اطمینان خاطر از پلتفرم معاملاتی و دانش بنیان اوکی اکسچنج استفاده کنید. پس از انجام ثبت‌نام اولیه، برای خرید ارز دیجیتال ماتیک باید مراحل احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است.