خرید انواع رژ لب مات و براق با بهترین قیمت روژا شاپ-لیفت نخ

رژلب‌های 24 ساعته، از محصولاتی هستند که به منظور داشتن ظاهری زیبا و مرتب در طول مهمانی‌ها و مراسم خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دوام برخی از این محصولات با وجود ترکیبات خطرناکی چون سرب، پارابن و … در مواد تشکیل دهنده آن تضمین می‌شود که برای سلامتی مضر و خطرناک هستند. خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید.

در نتیجه با یکبار زدن رنگ لب می توان تا چندین ساعت آن را بر روی لب داشت. پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود. بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده لب نیز در کنار آن استفاده شود. این نوع محصولات در ترکیبات خود از روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف مانند ویتامین E استفاده می کنند.

پس از اینکه مقدار مناسبی از پرایمر لب را استفاده کردید باید کمی صبر کنید. حال که پرایمر به طور کامل جذب شد می توانید برق لب یا رژ مایع را از روی آن بزنید. استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد. رد و اثر بسیاری از رژ لب ها در صورت نوشیدن انواع نوشیدنی بر روی لیوان باقی می ماند. یا در صورت تماس لب با لباس خود و دیگران، به آنها انتقال پیدا می کند.

  • رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند.
  • از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم.
  • رژ لب تاثیری که بر روی چهره می گذارد در حدی است که برخی افراد آن را پایه اصلی آرایش می‌دانند.
  • استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب ها می شود پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید.

در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد. در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند. همین ویژگی‌هاست که رژلب‌های جامد را به پرطرفدارترین انواع رژلب تبدیل کرده است؛ به‌طوری که تقاضای خرید آن‌ها هیچ‌گاه کاهش نمی‌یابد. رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند. اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می مجله خبری میکاپ شوند. نکته جالبی که باید بدانید این است که پوست لب هم مانند سایر قسمت های بدن در معرض اشعه های مضر خورشید و آسیب های آن قرار دارد. بعضی از رژلب ها در ترکیبات خود خواص ضد آفتاب نیز دارند و علاوه بر اینکه قادرند لب های شما را زیباتر کنند، از آن نیز در برابر اشعه های خورشید محافظت می کنند. کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید.

خرید رژ لب جامد

چک چونه یک فروشگاه آنلاین مدرن، که همیشه دارای جشنواره های فروش با تخفیف های هیجان انگیز می باشد. تنوع محصول، تضمین اصالت کالا، ارسال سریع، قیمت مناسب و نو آوری در ارئه خدمات، چک چونه را متمایز ساخته است. ما با درک نگرانی ها و چالش های کاربران حین خرید آنلاین همواره تلاش کردیم با ارائه توضیحات تخصصی برای هر محصول و امکان مقایسه کالا و تضمین بازگشت 3 روزه کالا، امکان خرید آنلاین مطمئن و آسان را برای شما فراهم سازیم.

در ادامه این مقاله از سایت دکتر فارمو به بررسی و معرفی ویژگی ها و کاربرد 20 مدل مختلف از رژ لب خواهیم پرداخت. در واقع مطلبی که در حال مطالعه آن هستید یک راهنمای کامل رژ لب به حساب می آید. برای خرید رژ لب کمی وسواس به خرج دهید تا بتوانید در کنار زیبایی لب هایتان سلامت آن را نیز حفظ کنید. بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند. آرایش کردن علاوه بر زیبایی و جذابیت، به چهره شادی و نشاط می بخشد. یکی از اقلام آرایشی که تاثیر خیلی زیادی بر روی شادابی و سرزندگی صورت شما دارد، رژ لب است.

رژ لب مایع 24 ساعته دایانا آف لاندن مدل Kisses 2000

مواد اولیه به کار رفته در رژهای گیاهی کاملا طبیعی هستند و مانند سایر انواع رژ لب ها از مواد اولیه شیمیایی تشکیل نشده اند. به همین دلیل رژ لب های گیاهی در سال های اخیر بین مادران باردار و شیرده محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. قدیمی‌تر و پر کاربردتر است ولی امروزه رژ لب مایع نیز مورد استقبال قرار گرفته است. این مدل رژ نیز تنوع رنگی بسیاری داشته و استفاده از آن ساده می‌باشد. رنگ لب محصولی شبیه به تینت لب است با این تفاوت که رنگ لب لایه ای نازک و سبک تری بر روی لب ایجاد می کند. اگر از نمای نزدیک به رنگ لب نگاه کنید شاهد طبیعی بودن آن خواهید بود.

در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.