خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین-لیفت نخ

حتی اگر از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید، استفاده از یک رژ لب ساده و ریمل زدن می‌تواند به چهره‌تان شادابی و نشاط زیادی منتقل کند؛ بنابراین داشتن یک یا چند رنگ رژ لب برای استفاده روزمره یا استفاده در موقعیت‌های خاص ضروری است. رژ لب جامد کلاسیک‌ترین شکل انواع لوازم آرایش لب است که سال‌هاست توانسته با ماندگاری خوب خود، فرم دهی مناسب به لب‌ها و داشتن دنیایی متنوع از رنگ‌های جذاب به عضو ثابت کیف لوازم آرایش خانم‌ها تبدیل شود. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم. این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است.

  • اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم.
  • به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن.
  • کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد.
  • فرمولاسیون این محصول حاوی ویتامین E و روغن آووکادو بوده در افزایش نرمی و لطافت لب ها نقش بسزایی دارد.
  • تینت لب یا رنگ لب شاید در نگاه اول ناخوشایند و کثیف کاری به نظر بیاید اما با اولین استفاده متوجه خواهید شد کاملا اشتباه می کردید.
  • تنوع رنگی پالت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا آرایش‌های مختلفی را داشته باشید.

این مواد تحریک کننده آسیب جدی و دایمی به پوست لب وارد نمی کند و تاثیر آن پس از چندین ساعت از بین می رود. در صورتی که دچار هرگونه حساسیت پوستی به مواد غذایی هستید، بهتر است از این محصول استفاده نکنید. اگر لب های ترک خورده و خشک دارید نیز نباید از حجم دهنده لب استفاده کنید. چرا که تینت لب بر روی رنگ تاکید دارد و رژ مرواریدی باعث درخشندگی می شود.

خط لب دبل ویر شماره 10 استی لودر

ما در رگا شاپ انواع مختلف رژ لب‌ها را در رنگ‌های جذاب و از برندهای معتبر خارجی و ایرانی، با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم. از آنجایی که ممکن است خرید آنلاین رژ لب برای بسیاری افراد سخت باشد، شما می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و رنگ مورد نظر خود را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید. چه به دنبال یک رژ لب با رنگ های خنثی یا نود برای استفاده روزانه باشید و چه بخواهید برای مهمانی یا موقعیتی خاص آرایش لب زیبایی داشته باشید، می توانید در فروشگاه عسل بانو انواع رژلب های اصل را با قیمت های مناسب و رنگ های متنوع مشاهده کنید. استفاده کرد در حالی که رژلب های مایع اصل نیازی به خط لب ندارند و به لب ها می چسبند و لب ها را برجسته نشان می دهند. از ویژگی‌های دیگر رژ مایع ماندگاری بالای آن نسبت به رژ جامد است و در طول روز کمتر نیاز می‌شود تا آن را تمدید کرد. از آنجا که این نوع رژ به لب‌ها می‌چسبند مناسب لب‌های خشک یا پوسته‌پوسته نیستند و آن‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند.

رژ لب Glamor Shine کالیستا

برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره!

اگر به یک مراسم رسمی و تجملاتی دعوت شده اید بهتر است رژ لب مرواریدی را انتخاب کنید. ابتدا رژ رنگی دلخواه خود را بزنید سپس رژ مرواریدی را از روی آن استفاده کنید. در اینصورت نه تنها رنگ مناسب و دلخواهی به لب هایتان داده اید، بلکه روشنایی و تلالو خیره کننده ای نیز بر روی لب های خود خواهید داشت. در نتیجه از پوست لب در برابر اشعه های مضر فرابنفش، آلودگی های محیطی، گرما و سرمای شدید مراقبت می کند.

رژ لب شون

رژ لبی که لب شما را خشک، پوسته پوسته می کند و بعد از استفاده احساس سنگینی روی لب هایتان ایجاد می کند قطعا استاندارد نیست و در خرید رژ لب اصل موفق نبوده اید. باید رژ لب مورد نظر خود را متناسب با نوع پوست لب خود خریداری کنید زیرا کسانی که لب های بسیار خشک و کم آب دارند، باید از خریدن رژ لب هایی که مات یا رژلب ۲۴ ساعته هستند خودداری نمایند. رژ لب لوسمنت مواد مغذی بسیار زیادی دارد که وجود هر یک از آن ها در این رژ لب جامد، سبب افزایش مدت زمان ماندگاری آن بر روی لب می شود؛ در نهایت این رژ لب می تواند لب ها را به خوبی پوشش دهد و ظاهری کاملا مات و جذاب ایجاد کند.

بهترین انتخاب، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است زیرا شما در خرید اینترنتی مجله خبری میکاپ می‌توانید ویژگی‌های هر مدل را بررسی کرده و سپس انتخاب کنید. شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید.