خرید اینترنتی انواع رژ لب جامد مات، نیمه مات و رژ لب جامد شاین-لیفت نخ

رژ لب جامد مدل آکوا چارمینگ از برند شون ماندگاری طولانی داشته و فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک است. یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است.

  • رژ لب یک وسیله آرایشی است که قطعا از آن چند مدل در کیف آرایشی خود دارید.
  • معمولا پالت‌ها بافت کرمی و سبکی دارند که درخشندگی کمی را روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و با کمک یک براش مخصوص می‌توانید روی لب‌های خود بزنید.
  • رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند.
  • همانطور که از اسم این مدل رژ لب ها مشخص است، تمرکز آنها بیشتر بر روی درخشش رژ می باشد.
  • همچنین محصولات تقلبی قیمت کمتری دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند.

همین مورد سبب می شود که علاوه بر افزایش درخشندگی لب ها، ترمیم و تقویت پوست لب را نیز به دنبال داشته باشد. از رژ های ساتن گرچه می توان به صورت روتین روزانه نیز استفاده کرد اما اغلب مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات خاص می باشد. به خصوص اگر قرار و دورهمی شما در ساعات شب است بدون شک رژ لب ساتن را انتخاب کنید.

بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید. فروشگاه اینترنتی رگا، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده تا نیاز شما همراهان گرامی را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی مجله خبری میکاپ و بهداشتی را برآورده نماید. این مجموعه، شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت، آرایش چشم، آرایش ابرو، آرایش لب، آرایش ناخن می باشد.علاوه بر این می توانید انواع محصولات مراقبت از پوست و مو را با مناسب ترین قیمت و تخفیف ویژه از رگا شاپ تهیه فرمایید.

رژ لب جامد نوت سری Mattemoist شماره 306

محصولات اصل هیچ آسیبی برای پوست نداشته و از بروز حساسیت‌ها جلوگیری می‌کنند. رژلب‌های اورجینال بافت بسیار خوبی دارند و بوی آن‌ها کاملا مطلوب است، برخلاف آن محصولات تقلبی بوی بسیار زننده‌ای دارند. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Satin Luxe شماره 03

با استفاده از این نوع رژ لب دیگر نیازی به تجدید ظاهر رژ نیز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از پاک شدن رژ خود وقت بیشتری با دوستان و آشنایان خود بگذرانید. در برخی از ترکیبات این مدل رژ از مرطوب کننده نیز استفاده شده است. اما تعداد این مدل رژ ها محدود می باشد چرا که در اینصورت از خاصیت اصلی رژ که ضد آب بودن است کاسته می شود.

رژ لب های مدادی در بیشتر موارد مات هستند و بین جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی دارد. رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند. البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند. در نتیجه هیچ گونه سنگینی را بر روی لب هایتان احساس نخواهید کرد.

پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است. رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است. به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی رژ لب‌ها هستند که تنوع بسیار زیادی در نوع و رنگ خود دارند. همچنین خرید رژلب تاثیر زیادی در آرایش شما دارد و انتخاب رنگ و بافت درست، می‌تواند چهره شما را از جهات مختلف تغییر دهد.

در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. رژ لب های براق و مایع که باعث حجیم تر دیده شدن لب ها می شوند. رژ لب یک وسیله آرایشی است که قطعا از آن چند مدل در کیف آرایشی خود دارید. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,مای,فلورمار, … مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند.