خرید دستگاه هیدروفیشیال قیمت هیدروفیشیال خانگی نوآوران سلامت

زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود. این فرآیند به رفع چروک کمک می کند، کلاژن جدید تولید می کند و بعدا پوستتان متراکم تر خواهد شد. پوست مهمترین بخش بدنتان است زیرا به عنوان سپری عمل می کند که از اندام های بدن محافظت می‌کند. برخی از این عوامل شامل مواد آلرژی زا، مواد محرک محیط، عفونت، فاکتورهای ارثی و استرس هستند که می توانند مشکلات مرتبط با پوست را تحریک کنند. عفونت های پوستی ممکن است دائمی یا موقتی باشند یا ممکن است دردناک یا بدون درد باشند.

  • محلولی ویژه که عمیقاً در منافذ پوست نفوذ کرده، آلودگی‌های آن را از بین برده و پوست را نرم می‌کند.
  • برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.
  • این روش از آب و اکسیژن برای کسب نتایج موثر استفاده می کند بنابراین، زمانی که به لایه عمقی پوست نفوذ می کند هیچ دردی تولید نمی شود.
  • حفره قیفی- شکل فولیکول مو با مواد مغذی پر می شود و اثر این مواد مغذی در پوست قابل مشاهده خواهد بود.
  • این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد.
  • انواع دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو مرکزی موجود است.

موتور دستگاه هیدروفیشیال هفت کاره نسبت به 6 کاره موتور سنگین تری دارد و قدرتمند تر است . این نوع درمان بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. محلول هیدرو درمابراسیون بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است. کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند؛ فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین انزوایتالی

حال اگر به شما بگوییم، تنها پس از یک درمان 30 دقیقه ای می توانید، پوستی درخشان و زیبا داشته باشید، حتما شگفت زده خواهید شد. این روش درمانی هیدروفیشیال پوست نام دارد، که برای پاکسازی پوست و جوانسازی آن به کار می رود. اگر برای اولین بار است، نام چنین روش درمانی را می شنوید و دقیقا نمی دانید، هیدروفیشیال پوست چیست، این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید. این روش سبب پاکسازی پوست ، لایه برداری پوست ، بستن منافذ پوست ، افزایش گردش خون در پوست و … می شود .

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند. حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید. نیروی یخ به عمق پوست نفوذ می کند و منجر به انقباض قوی منافذ پوست می شود. سطح پوست یک لایه سرد طبیعی تشکیل می دهد که مواد مغذی را حبس می کند. سر التراسونیک بطور عمیق به داخل بافت زیرپوستی نفوذ می کند که ریزگردش خون را تقویت می‌کند.

در نتیجه، پوست جوان تر و صاف تر نمایان می‌شود و منافذ بزرگ ظاهری کوچک تر و روشن تر خواهند داشت. این درمان انسداد منافذ را برطرف کرده و اندازه منافذ پوستتان را کاهش می دهد. جریان اکسیژن به سلول های پوست را افزایش میدهد وانرژی دوباره به سلول های پوست میدهد ، باعث سم زدایی غدد میشود و باعث بهبود بافت و چین و چروک های پوست میشود.

از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد. با هیدروفیشیال درمان با تخلیه منافذ پوست شروع می‌شود و سپس لایه‌برداری و برداشت لایه شاخی با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک رخ خواهد داد. یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است.

بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند. محلولی ویژه که عمیقاً در منافذ پوست نفوذ کرده، آلودگی‌های آن را از بین برده و پوست را نرم می‌کند. “ورتکس” یک مایع در حال گردش قوی است و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود عیوب مختلف آن از جمله جوش‌های سر سیاه و سر سفید و چربی پوست را فوری و بدون درد استخراج می‌کند. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید.

مراحل و نحوه پاکسازی پوست صورت با هیدرودرم (هیدروفیشیال)، راحت و بدون درد می‌باشد، همچنین این روش خطر و ضرری را برای افراد به دنبال ندارد. هیدرودرم یک روش درمانی مناسب برای پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش می‌باشد. در هیدروفیشیال با از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی ها از منافذ پوست و دوبار پرکردن آن با هیالورونیک اسید و مواد مغذی، ترمیم و جوانسازی پوست صورت می پذیرد. هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس ، دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک ال ای دی می باشد.

سفیدسازی و بافت پوست را از طریق کاهش رنگ پریدگی و زردی پوست تقویت می کند. این درمان برای هر دو جنس مونث و مذکر در تمام گروه های سنی مناسب است. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است. قلم حباب ساز برای پاکسازی پوست از طریق مکش از وسط به طرفین استفاده می شود. این قلم باید سریعا حرکت داده شده و برای مدت طولانی در یک جا باقی نماند.

اگر مشکلات پوستی در مرحله اولیه درمان نشوند، نمی توانند در مراحل بعدی بطور کامل معالجه شوند. در ابتدا، این مشکلات با لکه قرمز یا تیرگی لکه- مانند آغاز می شوند ولی بعدا به مشکل جدی تبدیل می‌گردند. هر کسی خواهان پوستی سالم و روشن است، هیچ کس پوستی ناسالم و مشکل ساز را دوست ندارند.