خرید دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره آکواجت بهترین کیفیت و قیمت هیدروفیشیال کاره شفا-لیفت نخ

روشن نشدن دستگاه هیدروفیشیال می توانند دلایل متفاوتی داشته باشد که به مهم‌ترین آن ها می پردازیم. ممکن است سیم پاور دستگاه خراب یا اتصالات پاور دستگاه دچار نوسانات و نواقص باشد. در مرکز مدیکال تک با تست اتصال می‌ توانیم از سلامت کابل دستگاه مطمعن شویم. مدیکال تک تمام مراحل تعمیر دستگاه هیدروفیشیال شما را در مجهزترین مرکز تعمیرات به عهده می گیرد و همچنین سلامت دستگاهتان را پس از تعمیر تضمین می کند. دستگاه هیدروفیشیال به دلیل حساسیت هایی که دارد، نیازمند مراقبت و نگهداری بسیاری می باشد. حتما دقت کنید دستگاهتان را هر چند وقت یک بار گردگیری کنید و به بهداشت آن اهمیت دهید، زیرا گرد و خاک می تواند عامل اصلی خراب شدن فیلترها و همچنین اختلال عملکرد دستگاه شود.

  • از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد.
  • سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود.
  • از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد.
  • در صورت تمایل اصلاح باید حداقل 3 الی 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود.

صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. اسید هیالورونیک به اعماق پوست تزریق می شود تا پوست را آبرسانی کند. قبل از پرداخت و ثبت سفارش برای موجودی و بروز رسانی قیمت حتما از طریق واتس آپ که در سایت جهت مشاوره گذاشته شده پیام بگذارید. جهت خرید انواع مدل های دستگاه فیشال می توانید با مراجعه به سایت مدیکال راد خریدی شگفت انگیز را تجربه کنید.

ویژگی های دستگاه هیدرافیشیال 11 کاره

ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). انواع دستگاه مجله خبری میکاپ ۸ و ۹ کاره موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو مرکزی موجود است. هیدروفیشیال موتور سبک و سنگین به لحاظ شکل ظاهری کاملاً مشابه هستند اما نوع موتور سنگین قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد.

اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست کمک گرفته می شود، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. در نهایت سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی آنتی اکسیدان‌، هیالورونیک اسید، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. بهتر است بدانید تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود و می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد. در مجموع همه این چهار مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد شادابی و زیبایی می‌بخشند.

هیدروفیشال کنم یا میکرودرم ابریژن | هیدروفیشیال و میکرودرم ابریژن چه تفاوتی دارند؟

در برخی درمان‌ها شرایط حتی از این هم بدتر است، یعنی بیمار حتی نمی‌تواند پوست خود را به دیگران نشان دهد. اما هیدروفیشیال درمانی ملایم است که پس از انجام آن هیچ‌گونه درد یا واکنش ناخوشایند پوست را تجربه نخواهید کرد. در واقع این درمان لذت‌بخش و ریلکس کننده پوست است و بیمار می‌تواند پس از انجام آن بلافاصله آرایش کرده و به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد.

هیدروفیشیال روشی غیر تهاجمی است که در آن از یک مکنده برای لایه برداری پوست استفاده می شود، و سپس منافذ را با سرم ها و مواد مغذی پوست پر می کند و باعث احیا و جوانسازی پوست می شود. سری (Hydro-Derm) دارای یک لبه ساینده است و به آرامی پوست را لایه برداری می کند. سَری (Hydro-Extraction) دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در این جابجایی جوش های سرهای سیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون می کشد و منافذ عمیق پوست را تمیز می کند. سَری (Hydro-Fusion) مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی و ترمیم پوست می شود. مواد مغذی به لایه های عمیقی از پوست تزریق می شود در نتیجه میزان جذب سلولها در این روش در عمیق ترین لایه های پوستی ممکن صورت می گیرد.