خرید رژلب انواع رژ لب گوشتی و غیره 2022

رنگهایی چون صورتی های روشن ، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند. برای بهترین تجربه در سایت ما، باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد. برای بازیابی رمز عبور خود شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

  • این محصول باعث تغییر رنگ لب نمی‌شود و گاهی خاصیت ضد آفتابی هم دارند که از لب‌ها مراقبت خواهند کرد.
  • برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع رژ لب جامد فعالیت دارند که در این میان نام برند مک mac به عنوان یکی از بهترین برندها می‌درخشد.
  • تینت لب در واقع همان کار رژ لب را انجام می دهد با این تفاوت که رنگ تینت لب واقعی تر و طبیعی تر از رژ است.
  • البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند.
  • رژلب‌های جامد انواع متفاوتی دارند؛ به‌طور مثال مدل‌های مدادی، پالتی و استیکی از انواع رژ لب جامد به حساب می‌آیند.

برند های معروف و پرطرفدار معمولا دارای کیفیت بالاتری هستند که به سلامتی شما آسیبی نمی رساند. از آن جایی که رژ لب تماس مستقیم با دهان دارد، کیفیت بالای آن بسیار مهم است. اگر جزو کسانی هستید که به زیبایی خود اهمیت می دهید، حتما در کیف لوازم آرایش تان، یک رژ لب مخملی پیدا می شود. توجه داشته باشید سبک آرایش شما، باید متناسب با جلوه رژ لب تان باشد تا زیبایی تان چندین برابر شود. یکی از مزایای اصلی رژ لب های مخملی، این است که با هر نوع آرایشی ست می شود و جلوه ای بسیار طبیعی را برای تان ایجاد می کند. ما در فروشگاه اینترنتی سانیمو برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جمله اوریفلیم، ایزادورا، لورال، اسنس، بورژوا، مارال و …

اولین رژلب ها از گل و گیاهان، موم و روغن ها معطر درست می شد و برای نشان دادن موقعیت اجتماعی افراد به کار می رفت. امروزه رژلب ها از مواد رنگی، روغن، موم، نرم کننده و قهوه تولید می شوند و به دلیل جلوه جذابی که به صورت می بخشند استفاده می شوند. نکته جالبی که باید بدانید این است که پوست لب هم مانند سایر قسمت های بدن در معرض اشعه های مضر خورشید و آسیب های آن قرار دارد. بعضی از رژلب ها در ترکیبات خود خواص ضد آفتاب نیز دارند و علاوه بر اینکه قادرند لب های شما را زیباتر کنند، از آن نیز در برابر اشعه های خورشید محافظت می کنند.

رژلب جامد مات نوت – NOTE MATTEMOIST LIPSTICK

افرادی با چهره گندمی و توناژ پوست سرد می توانند با اطمینان خاطر از رژ قرمز استفاده نمایند. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است ، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. واژه ماتیک مخففی است از واژه‌ی کاسمتیک فرانسوی که از واژه‌ی کاسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است.

رژ لب جامد این لی مدل Bonbon شماره 210

رژ لب های انواع برندهای معتبر را می توانید با ضمانت اصالت از سایت سفیر تهیه نمایید. رژ لب جامد استیکی به نوعی از رژهای بسیار طرفدار گفته می شود که دارای بسته بندی های فلزی و پلاستیکی هستند. رژهای مات معمولا از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و نوع براق نیز با رطوبت رسانی بالا از خشکی لب ها جلوگیری می کنند. موقع خرید رنگ رژ لب، خوب است علاوه بر تناژ پوست، به رنگ چشم‌ها و رنگ موی خود هم دقت داشته باشید.

برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید.

این رژها حجم کمی از کیف را اشغال می کنند و از اینرو می توانند همراهی همیشگی شما باشند. پس از اتمام آن، برای تراشیدن نیاز به مداد تراشی متناسب با سایز این مداد دارید. اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید.

رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. رژلب‌های رنگ‌های مختلف لبخند شما را متمایزتر و زیباتر می‌کند. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند.