خرید رژ لب اصل Lipstick 2022 فروشگاه عسل بانو

در صورتی که در مناطق گرم، خشک یا گرم و خشک زندگی می کنید، استفاده از مرطوب کننده لب باید در اولویت های شما قرار گیرد. مخلوط رنگ رژ لب به موم اضافه شده است، مانند رژ لب مایع، رنگ رژ لب، و براق مات براق، درست مانند مداد رنگی که رنگدانه رنگی است که با پارافین داغ قبل از سرد شدن مخلوط شده است. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

  • می توان ادعا کرد هر دختر جوانی اولین قدم خود برای آراستگی را با خرید رژ لب جامدآغاز می کند.
  • را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند.
  • بالم لب، بدون به وجود آوردن چسبندگی و سنگینی، از خشک شدن، ترک خوردن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.
  • بعد از قرار گرفتن روی لب سریع خشک شده و به راحتی پاک نمی‌شود.
  • رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد.

در نتیجه با یکبار زدن رنگ لب می توان تا چندین ساعت آن را بر روی لب داشت. پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود.

انواع رژلب ها[ویرایش]

بر طبق تحقیقات، استفاده از لوازم آرایشی رنگی در بین النهرین 5000 سال پیش شروع شد، جایی که جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی را آسیاب می‌کردند و روی لب‌ها و پلک‌ها می‌زدند. در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند. استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد. رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است. رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.

رژ لب مات مک رترو

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد.

پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند. پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد. در سال 1884 میلادی، شرکت لوازم آرایشی گرلن اولین تبلیغات ماتیک را انجام داد و به فروش آن پرداخت. رژ لب مدادی، آخرین نوع رژ لب در لیست 20 گانه، رژ لب مدادی معروف به مداد رنگی است. بنابراین با همراه داشتن یک رژ مدادی دیگر نیازی به سایر محصولات آرایش لب نخواهید داشت. چرا که رژ مدادی تقریبا هر آنچه که از یک رژ لب نیاز دارید از جمله رنگ، مرطوب کنندگی و جلوه زیبا به شما میدهد.