خرید ماتیک، فروش ارز Polygon، قیمت ارز ماتیک پینگی

چون ارز دیجیتال شبکه پالیگان ماتیک نام دارد، در ابتدا نام این شبکه ماتیک نتورک بود که بعدها به پالیگان تغییر کرد. جالب است بدانید، تعداد 10 میلیارد ارز دیجیتال ماتیک وجود دارد که تعداد 7.53 میلیارد آن در بازار در گردش است. برای خرید ارز ماتیک و استفاده از مزایای آن می‌توانید از طریق صرافی ایرانی اکسبیتو اقدام کنید.

این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. تاکنون پالی گان بیش از 50 DApp را در زنجیره جانبی اتریوم مستقر کرده است.

(از فرانسوی ، اِ) (مخفف از کسمتیک فرانسوی ) ماده ٔسرخ که زنان به لب مالند. کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود. بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند.

  • احراز هویت در نوبیتکس با توجه به کاربری مالی آن، با ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی و یا نرم‌افزارهای کاربردی روزمره متفاوت است و نیازمند ارائه اطلاعات هویتی درست و دقت و توجه بالا در ارسال اطلاعات است.
  • شبکه پالیگان با ایجاد بستری امن، پرسرعت و ارزان، مشکل پرداخت‌های بازی‌ها و مالکیت دارایی‌ها را به حداقل رسانده‌ است.
  • بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند.
  • چشم یک تحلیل کلی از ماتیک گذاشتیم البته میتوانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.

برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف به صورت ریالی و با استفاده از کارت‌‌های شتاب، همچنین خرید تتر با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت استفاده کنید. همه این لایه‌ها با یکدیگر کار می‌کنند تا در نهایت مقیاس‌پذیری را برای اتریوم فراهم کنند. پالیگان با این نوع معماری اجازه می‌دهد تا شبکه‌های مختلف بلاک چین به اتریوم متصل شوند تا قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بدون مشکلاتی که اتریوم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، اجرا کند. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید.

عملکرد چشمگیر لایت کوین در میان زمستان سرد رمزارزها!

همچنین توکن ماتیک با استفاده از زنجیره های جانبی پلاسما شبکه ای امن و کاربر پسند را ارائه می دهد که همکاری بین شبکه و برنامه های غیر متمرکز Dapp را بهبود می بخشد. در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است. قبل از آنکه بهخرید ماتیک بپردازید احتمالا میخواهید بدانید ماتیک یا پالیگان چیست؟ ارز ماتیک یکی از 20 ارز برتر بازار کریپتو است. آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است.

تبدیل ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) به سایر ارز های دیجیتال :

ارز ماتیک، در طی چهار هفته‌ حدود ۷۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۳۴ دلار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ به ۲٫۶۸ دلار در ۱۸ می ۲۰۲۱ افزایش یافت. پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک به تدریج تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۰٫۶۹ دلار کاهش یافت.

زمانی که توکن‌ها سوزانده شوند، آن قرارداد هوشمندی که در ابتدا ایجاد شده است، توکن‌های اتریوم را با انتقال از شبکه پالیگان به اتریوم، به کاربر بازمی‌گرداند. البته هنوز مشخص نیست که توکن ماتیک خارج از مرزهای پالیگان در شبکه‌های اتریوم و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قابل استفاده قرار خواهد گرفت یا نه. با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند. اگر قصد فروش ارز دیجیتال matic را دارید، صرافی اکسبیتو بهترین گزینه برای فروش ارزهای دیجیتال شماست.