خرید ماتیک آنلاین با تحلیل و قیمت Matic پی ام ایکس چنج سایت رسمی خرید ماتیک-لیفت نخ

برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید. در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود. انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

  • شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد .
  • پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است.
  • کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها؛ کارمزد شبکه پالیگان، در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر بسیار پایین است.
  • پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است.

تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند. پالیگان که در ابتدا با نام ماتیک شناخته می‌شد، یکی از پروژه‌های منحصربفرد و روبه رشد دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود که امکان اتصال شبکه‌های مختلف به یکدیگر را میسر می‌سازد. اگرچه پرداخت خارجی از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است اما عدم شناخت برخی کاربران با این حوزه، باعث شده است که مورد استقبال کم‌تری قرار بگیرد.

ارز دیجیتال ماتیک چیست؟

اگرچه متیک در سال 2020 روندی بسیار کم نوسان را تجربه کرده است، اما سال 2021 شروع یک بولران بزرگ برای قیمت متیک بوده است. توکن MATIC توانسته است نوآوری های مهمی در تکنولوژی بلاکچین را معرفی کند که با کمک آنها توانسته است به قدرت مقیاس پذیری بالا بدون از دست دادن امنیت و یا هزینه بسیار بالا برای تراکنش ها برای بلاکچین اتریوم دست پیدا کند. شبکه پالی گان یا همان ماتیک در واقع اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای تمام عیار که با عنوان اینترنت بلاک‌چین‌ها شناخته می‌شود، تبدیل می‌کند. شبکه پالیگان که سابقاً با نام ماتیک شناخته می‌شد، در سال 2017 آغاز به کار کرد. این شبکه توسط جینت کانانی ، سندیپ نیوال و آنوراگ آرجون ، دو توسعه‌دهنده بلاک‌چین و یک مشاور کسب‌وکار، ساخته شد. هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است.

قیمت ارز ماتیک در زمان نگارش این مقاله، ۰.۴ دلار است و این ارز، طبق داده‌های سایتCoinMarketCap، هجده امین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از نظر ارزش بازار است. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید.

طبق آنچه مورد اشاره قرار گرفت، ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ یک توکن ERC-20 محسوب می‌شود که روی بلاک چین اتریوم به اجرا در می‌آید. هم‌چنین از طرفی ارز دیجیتال ماتیک، توکن ارائه شده در پلتفرم پالیگان نیز است؛ به همین دلیل می‌توان از آن در زمینه‌های گوناگون استفاده کرد. در ادامه به برخی از زمینه‌هایی که این رمز ارز در آن‌ها کاربرد دارد اشاره خواهیم کرد. پس از این موضوع مجموعه توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ماتیک یا پالیگان به کمک اتریوم آمد تا مشکل ایجاد شده را برطرف کند.

در حال حاضر متیک در تلاش است تا با ارائه راه حل های جدید برای بلاکچین ها سرعت شبکه خود را افزایش دهد و هزینه تراکنش ها را به حداقل برساند تا میان کاربران بیش از پیش محبوب شود. در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده. بالاترین قیمت پال گان رو در May سال 2021 شاهد بودیم که به عدد 2.68 دلار رسید. الان که داریم این مقاله رو نگارش می کنیم قیمت Polygon حدودا 50 درصد پایین تر از اوج قیمتی خودش قرار گرفته. اینکه قیمت MATIC چه مقداری رو در آینده به خودش میبینه بستگی به این داره که توسعه دهنده هاش چه سیاستی رو در پیش بگیرن و تا چه اندازه نظر فعالان بازار کریپتوکارنسی رو جلب کنن.

معرفی صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال Matic

تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید .

تبدیل ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) به سایر ارز های دیجیتال :

از طرفی کنترل بخش‌های گوناگون پلتفرم Polygon مانند بخش تراکنش‌ها و استیکینگ نیز بر عهده این لایه است. از جمله مواردی که شما باید درباره ارز ماتیک بدانید، این است که ساختار مربوط به شبکه پالیگان یا ماتیک از چهار لایه مختلف تشکیل می‌شود و برای هر کدام از آن‌ها وظایف خاصی در نظر گرفته شده است. در ادامه لایه‌های مختلف این شبکه را به ‌طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با ویژگی و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوید.

برای خرید ارز دیجیتال MATIC می توانید به صرافی های معتبر مانند تتر ایران مراجعه کرده و با بهترین قیمت انواع رمز ارز ها را خریداری نمایید. فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد.

کیف پول‌هایی گه مورد اشاره قرار گرفت، از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید. تمام این موارد امنیت بالایی دارند و از این ارز پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. ، برای MATIC یک مگا ترند صعودی را به دلیل افزایش کاربرد قرارداد های هوشمند و افزایش نیاز به یک پلتفرم ارائه دهنده زیر ساخت برای افزایش مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم در نظر گرفته اند.