خرید ماتیک فروش ماتیک قیمت ماتیک نمودار لحظه‌ای قیمت ارز ماتیک در نوبیتکس

به این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین اتریوم نیز داده شده چرا که ماموریت اصلی پالیگان، ایجاد راه‌ حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در شبکه اتریوم است. نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد.

  • تاکنون پالی گان بیش از 50 DApp را در زنجیره جانبی اتریوم مستقر کرده است.
  • باتوجه به راهکارهای تیم پالیگان می‌توان آینده امید‌بخشی را برای این پلتفرم پیش‌بینی کرد.
  • این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند.
  • با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت.
  • رایااکسچنج صرافی معتبر در زمینه ارز های دیجیتال است که با هدف ایجاد بستری امن برای تبادل ارز های دیجیتال در سال 1398 شروع به فعالیت کرده است .

در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم. صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود. در نتیجه ممکن است معامله گران ایرانی به دلایلی از جمله کمبود نقدینگی ماتیک در صرافی های ایرانی رو به معامله این رمز ارز در صرافی های خارجی بیاورند.

خرید ارز دیجیتال ماتیک از صرافی‌های بین‌المللی

فروش و خرید GMT توکن پلتفرم استپن که یکی از پلتفرم‌های پیشرو در درآمدزایی از طریق ورزش و تحرک است را با نام GMT به راحتی از اوکی اکسچنج بخرید و به آن بفروشید. فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید. به‌طورکلی پیش از هر خرید درباره صرافی ارائه‌دهنده خدمات تحقیقات خود را کامل کنید. Kanani یک توسعه دهنده و مهندس بلاکچین است که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Polygon فعالیت می کند. لازم به ذکر است که Jaynti Kansni نقش اساسی در پیاده سازی پلاسما، Web3 و پروتکل WalletConnect در اتریوم داشت.

برای این کار باید وارد حساب کاربری خود در سایت اکسبیتو شوید و به قسمت فروش ارزهای دیجیتال بروید. حالا در این صفحه باید ارز دیجیتال Matic و تعدادی که قصد فروش آن‌ها را دارید، وارد کنید. بعدازآنکه ارزهای دیجیتال شما به فروش رسید، پول آن به حساب شما واریز خواهد شد. برای فروش ارزهای دیجیتال بهتر است خیلی عجله نکنید که بعداً پشیمان نشوید. برای خرید هر ارز دیجیتالی باید یک صرافی انتخاب کنید که از امنیت بالایی برخوردار باشد، زیرا شما می‌خواهید سرمایه خود را در اختیار آن صرافی قرار دهید.

اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، پالی گان به یک سیستم غیر متمرکز با برخورداری از دو لایه بلاک چین تبدیل خواهد شد. برجسته‌ترین ویژگی ارز متیک، متمرکز شدن روی کاهش مشکلات مربوط به مقیاس‌پذیری و تراکنش‌های کُند سیستم بلاک چین است. به عبارت ساده‌تر، ارز متیک شبیه به یک روغن عمل می‌کند که کُندی معاملات ارزهای دیجیتال در بلاک چین را رفع خواهد کرد و باعث می‌شود تا معامله‌گران یا تریدرها بتوانند با سرعت به کار خود مشغول شوند. با آنکه افزایش مقیاس پذیری بلاک، در راس اهداف پالی گان و توکن ماتیک قرار دارد، اما این پلتفرم قصد دارد بستری امن برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز نیز ایجاد کند. برای ذخیره توکن های ماتیک، می توانید از کیف پول های محبوب اتمیک و مای اتر استفاده کنید. فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است.

خیر؛ شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی در مبلغ، از صرافی والکس، متیک را با ریال (پایه بازار تومان) یا دلار خریداری کنید. طبق جدول زمان‌بندی، تمامی توکن‌های ارز متیک تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید. ارز matic از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند که باعث افزایش امنیت آن شده است. این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند.

تحلیل تکنیکال ماتیک (پالیگان)

معامله گران ساکن ایران برای خرید ارز دیجیتال ماتیک دو راه پیش رو دارند. راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است. برای خرید ارز دیجیتال ماتیک می توانید از طریق لینک زیر وارد صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس شوید ثبت نام کنید و از 10 درصد تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند گردید.

پیش بینی قیمت ارز ماتیک

پالی‌گان، پلتفرمی است که به تمام توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه بلاک چین اختصاصی خود را ایجاد کنند. پالی گان ترکیبی از ویژگی‌های یک بلاک چین مستقل مانند انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری در کنار ویژگی‌های شبکه اتریوم مانند امنیت و قابلیت همکاری است. بر اساس پیش‌بینی‌های سایت Wallet Investors، انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ این ارز دیجیتال به ۱٫۵ دلار برسد، در حالی که برای سال ۲۰۲۵، ممکن است از مرز ۷ دلار عبور کند. بنابراین کارشناسان معتقدند که خرید ارز ماتیک یا همان ارز پالیگان می‌تواند در آینده سود خوبی را از آن دارندگان خود کند.قیمت ارز ماتیک از ۰٫۰۱ دلار در ژانویه به ۲٫۲۱ دلار در ۹ دسامبر رسید. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است.

D’CENTکیف پول سخت ‌افزازی Dcent را می‌توان به گوشی‌های اندروید و iOS متصل کرد. سیستم اتصال این کیف پول به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی‌های موبایل طراحی شده و قوی‌تر از کیف پول‌ های دیگر عمل می‌کند. خیر؛ ارز متیک بر طبق مکانیزم اثبات کار یا PoW چیده نشده است و نمی‌توان آن را استخراج کرد. فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید.

ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. فروش و خرید سولانا بلاک چین سولانا نمونه‌ی بارز یک شبکه پرسرعت است که با احراز هویت فوری در اوکی اکسچنج قادر هستید کوین آن را با نام اختصاری SOL معامله کنید. شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است.