خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا

برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید. از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید. ارز دیجیتال MATIC نقش کلیدی در نگهداری و عملکرد شبکه پالیگان ایفا می کند و می تواند برای ذحیره، خرج کردن، ارسال یا استیک استفاده شود. فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید.

برای خرید و فروش ماتیک یا رمز ارزهای دیگری همچونبیت کوین،یونی سواپ،دایوچین لینک… شما به احراز هویت نیاز خواهید داشت. بهترین کار ممکن این است که پیش از هر اقدامی در موردرویه احراز هویت نوبیتکسمطالعه کنید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید. کافی است کیف پول اختصاصی خود را شارژ کرده و رمز ارزهای موردعلاقه خود را خریداری کنید. کارمزد فروش وخرید ارز دیجیتالدر صرافی ارزپایا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار پایین است.

  • همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید.
  • در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود.
  • توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید .
  • فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند.
  • آن‌ها پالیگان را برای حل مشکل مقیاس‌‌ پذیری اتریوم طراحی کرده و باعث شدند هزینه تراکنش‌های اتریوم تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد.

با توجه به اینکه ارز ماتیک Matic رتبه 22 را در بین لیست وبسایتcoinmarketcapدارد و از این لحاظ توکن Matic ارز معتبری محسوب می‌شود؛ از این رو در بسیاری از صرافی‌های برتر قابل معامله است. جدول زیر صرافی‌ها وکیف پول‌های دیجیتالیکه از ارز دیجیتال ماتیک Matic پشتیبانی می‌کنند، را نشان می‌دهد. برای کسب اطلاعات کامل و دقیق تر در مورد رمز ارز MATIC به مقاله ارز دیجیتال ماتیک چیست؟ مراجعه کنید. می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند. لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است.

قیمت ماتیک

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود.

پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد.

کیف پول ‌های نرم ‌افزاری مناسب ارز پالیگان (ماتیک)

بهترین و ساده‌ترین راه برای خرید رمزارز ماتیک استفاده از یک صرافی معتبر و امن است. کاربران ایرانی می‌توانند این ارز دیجیتال را از صرافی ایرانی اکسبیتو خریداری کنند. برای این کار می‌توانید یک حساب کاربری در سایت اکسبیتو ایجاد کنید و سپس حساب خود را شارژ کنید. بعدازآن می‌توانید یک کیف پول ارز دیجیتال را به صرافی اکسبیتو متصل کنید تا ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید. با انتخاب صرافی اکسبیتو و انجام معاملات از طریق آن، با خیال راحت سرمایه خود را چند برابر کنید و از فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نهایت لذت را ببرید. در حال حاضر با توجه به شکل گیری اعتماد عمومی به ارز دیجیتال ماتیک و اهداف بزرگ مدنظر آن، به نظر می رسد این رمز ارز حداقل در کوتاه مدت به رشد خود ادامه دهد.

محاسبه قیمت متیک (MATIC)

پس از انتشار خبر حذف ویمیکس، توکن بومی بلاک چین شرکت بازی‌‌سازی ویمِید از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال کره جنوبی، ارزش این توکن بیش از ۷۵درصد کاهش یافت و اکنون با قیمت ۰.۳۸ دلاری معامله می‌شود. صرافی‌های بیت‌هامب، آپ‌بیت، کوینون، کوربیت و گوپکس روز گذشته اعلام کردند که معاملات توکن ویمکس در روز ۸ دسامبر (۱۷ آذر) متوقف خواهد شد. این صرافی‌ها مدعی شدند که این شرکت در پاسخ به هشدار سرمایه‌گذاری که پیش از این صادر شده بود، اطلاعات نادرستی ارائه کرده است. وجود شبکه‌هایی مانند سوشی‌سواپ و آوی، به تنهایی باعث شده تا پالیگان به یک شبکه بزرگ و مهم برای اتریوم تبدیل شود و قیمت ارز دیجیتال ماتیک را افزایش دهد. این توکن را نمی‌توان از طریق ماین کردن به دست‌آورد و فقط باید آن را از طریق صرافی ایرانی ارز دیجیتال خریداری نمود.