خرید متیک و فروش متیک + قیمت MATIC آنلاین ارزپایا

پالی گان جهت دستیابی به درجه بالایی از تمرکززدایی، علاوه بر مکانیزم اثبات سهام، از تولیدکنندگان بلاک نیز استفاده می کند. این تولیدکنندگان بلاک با استفاده از مکانیسم های ضد تقلب به زنجیره های اصلی می پیوندند. تمام سعی ما در این مقاله این بود که شما را با یکی از پر طرفدارترین ارزهای دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی آشنا کنیم.

ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است. درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند. بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است.

برای خرید ارز دیجیتال ماتیک بهتر است از صرافی آنلاین و ایرانی اکسبیتو استفاده کنید. صرافی آنلاین معتبر ایرانی اکسبیتو با امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد، از محبوبیت زیادی در بین آن‌ها برخوردار است. ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد.

  • به واسطه استیک کردن (برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت ماینینگ ارز دیجیتال و استیکینگ مراجعه نمایید) توکن ماتیک، کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه نقش داشته باشند.
  • همچنین، Sandeep Nailwal با سابقه قابل توجه در برنامه‌نویسی، یک کارآفرین موفق در حوزه بلاک چین است و در کنار دو عضو دیگر فعالیت می‌کند.
  • قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید.
  • خرید و فروش متیک در صرافی والکس شامل کارمزد است که برای پرداخت‌های درون شبکه‌ای از کاربر دریافت می‌شود.
  • در ادامه قصد داریم به تحلیل تکنیکال Polygon بپردازیم ولی قبل از آن بهتر است کمی با این شبکه آشنا شویم.

همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. فروش و خرید لایت کوین لایت کوین برای حل مشکلات بلاک چین بیت کوین ایجاد شد. این بیانیه در واکنش به انتقادات برخی کاربران منتشر شده که گفته بودند متامسک در به‌روزرسانی اخیر خود آی‌پی و داده‌های کیف پول کاربرانش را جمع‌آوری می‌کند.

فروش ارز

حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم. پس از واریز ریال به کیف پول خود به بخش خرید و فروش سریع بروید و ارز MATIC را انتخاب کنید و بر روی گزینه ثبت سفارش خرید بزنید، بلافاصله دارایی به کیف پول شما اضافه می‌شود.

ماتیک

عموماً از چارچوب‌های مورد نظر برای ایجاد برنامه‌های غیر متمرکز با عنوان پلاسما یاد می‌شود. ارز دیجیتال ماتیک در تلاش است تا تبدیل به قطب یکپارچه سازی تمام اپلیکیشن ها و خدمات غیر متمرکز گردد. یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند. پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست. این پروژه بر کاهش پیچیدگی های مقیاس پذیری و تراکنش های فوری متمرکز است. پالی گان از یک نسخه سفارشی از ساختار پلاسما استفاده می کند که بر روی مدل های اجماع اثبات سهام ساخته شده و از طریق زنجیره اصلی اتریوم اجرایی می شود.

تغییر رمز عبور

پلتفرم پالی گان Polygon و یا همان Matic Network سابق در اکتبر 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط دو توسعه دهنده با تجربه بلاکچین، با نام های Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal تاسیس شد.در سال 2019 تیم پلی گان کمک بزرگی به اکوسیستم اتریوم کرد. این تیم بر روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اتریوم کار کردند. کیف پول اتمیک والت یکی دیگر از کیف پول‌های ذخیره ماتیک است این کیف پول به جز ماتیک از 300 رمز ارز دیگر پشتیبانی میکند. پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به خرید ارز های دیجیتال نمائید .