خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-لیفت نخ

طبق گزارش جدید چین‌آلیسیس، زیان تحقق‌یافته هفتگی حاصل از فروپاشی FTX در اوج خود به ۹میلیارد دلار رسیده و از آن زمان هر هفته کاهش یافته است. در مقایسه، زیان تحقق‌یافته هفتگی سقوط ترا یو‌اس‌دی در ماه مه (اردیبهشت) در اوج خود ۲۰.۵میلیارد دلار بوده است و در جریان ورشکستگی تری اروز کپیتال و سلسیوس در ماه ژوئن (خرداد) نیز شاهد زیان هفتگی ۳۳میلیارد دلاری بوده‌ایم. به گفته چین‌آلیسیس، این داده نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران پیش از فروپاشی FTX، شاهد بحران‌های بزرگ‌تری در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۶۹.۳۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

  • Kyber Network از راه‌اندازی استخر نقدینگی در پالیگان خبر داده است و Aave نیز بیش از ۸۵ میلیون دلار پاداش به تامین‌کنندگان نقدینگی خود در پالیگان اختصاص می‌دهد.
  • مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت.
  • چشم یک تحلیل کلی از ماتیک گذاشتیم البته میتوانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.
  • پلتفرم پالیگان، صرفا برای ایجاد یک دارایی دیجیتال به وجود نیامده است، بلکه یکراه حل لایه ۲برای افزایش مقیاس پذیری و کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم (گس اتریوم) است.

قابلیت تبدیل پالیگان به اتریوم نیز در این راستا ایجاد شده است تا تعامل‌پذیری بین این دو شبکه بهتر انجام شود. در حقیقت، با استفاده از این قابلیت، توکن‌های اتریومی و NFT را می‌توان به راحتی و از طریق قراردادهای هوشمند به ساید‌چین پالیگان انتقال داد. در واقع، افزودن ویژگی‌هایی در رابطه با تقویت امنیت، افزایش خودمختاری بلاک‌چین، بهبود تجربه کاربری و سازگاری بیش‌تر با ماژول‌های گوناگون، باعث شده است که شبکه پالیگان نقص‌های اتریوم را مرتفع سازد. شرکت کانادایی استخراج ارزهای دیجیتال بیت‌فارمز به دلیل اینکه قیمت سهامش برای ۳۰ روز کاری پیاپی زیر یک دلار معامله شده، از نزدک هشدار دریافت کرده است. بیت‌فارمز اعلام کرده است که ۱۸۰ روز فرصت دارد تا خود را با الزامات نزدک منطبق کند. این شرکت برای انطباق با الزامات نزدک، حداقل باید ۱۰ روز پیاپی و تا قبل از ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) قیمت هر سهم آن باید به یک دلار برسد.

سیستم اتصال این کیف پول به طور اختصاصی برای استفاده در گوشی‌های موبایل طراحی شده و قوی‌تر از کیف پول‌ های دیگر عمل می‌کند. Exodusاکسودوس، علاوه بر کیف پول مناسب موبایل‌، برای دسکتاپ نیز طراحی شده و می‌توانید روی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است. در حال حاضر باید صبر کنید ببینید بیت کوین تا چند ریزش خواهد کرد و در کف های پائینی بخرید.

با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال مجله خبری میکاپ در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است. موضوع بسیار مهمی که افراد در زمان انجام معامله ارز دیجیتال ماتیک با آن مواجه می‌شوند، قیمت ارز ماتیک است. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد.

پس از تغییر نام ماتیک نتورک به پالیگان، Mihailo Bjelic هم به جمع بنیان ‌‌گذاران پالیگان اضافه شد. پیش از خرید ارز ماتیک بد نیست بدانید که این رمزارز در واقع همان توکن بومی شبکه بلاک چین پالیگان است که البته در گذشته نام این شبکه همان MATIC نام داشت. پالی گان اولین پلتفرم قابل استفاده برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم و توسعه زیرساخت های آن است. جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. ارز دیجیتال ماتیک باتوجه‌به اینکه توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان است برای انجام چندین نقش اصلی طراحی شده است.

برای اکوسیستم موجود ساخته شده بر زنجیره اثبات سهام پلاسما، هیچ تغییری لحاظ نخواهد شد. با پالی گان، ویژگی های جدیدی حول این فن آوری ایجاد می شود تا توانایی تأمین نیازهای مختلف این اکوسیستم توسعه دهنده، بهبود یابد. پالی گان به توسعه هسته فناوری خود ادامه می دهد تا بتواند در یک اکوسیستم بزرگتر مقیاس پذیر شود. پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند.

ارزهای پرطرفدار

نظر تحلیگران درمورد آینده کیوتوم QTUM کیوتوم در سال 2017 با هدف ایجاد یک پلتفرم مناسب برای توسعه‌دهندگان و بسیار قابل استفاده برای پشتیبانی… ماتیک در کیف پول هایی که از آن پشتیبانی میکنند قابل نگهداری میباشد که از معتبر ترین آنها میتوان از تراست ولت،کوینومی، اتمیک ولت یاد کرد. برای تحلیل ماتیک و مشاهده قیمت لحظه ای ارز ماتیک میتوانید از نمودار ماتیک در بالای صفحه استفاده نمائید. پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی ارز مورد نظر خود قرار دهید.

خطر اصلی در همین مرحله اتفاق می‌افتد جایی که هکر‌ها و بدافزار‌ها امکان بلوکه کردن پول شما را در حین این انتقال دارا هستند. برای حل مشکل مقیاس پذیری بلاکچین اتریوم 1، نیازمند پروژه های لایه دوم هستیم تا بتوانیم تراکنش هایی سریع تر و ارزان تر را در شبکه اتریوم داشته باشیم. پلتفرم پالیگان یکی از موفق ترین بلاکچین های لایه دوم برای اتریوم است که هزینه معاملات در زنجیره های جانبی این پلتفرم توسط توکن بومی آن یعنی توکن متیک پرداخت می شود.

قیمت پالی‌گان به یورو

SafePal S1این کیف پول بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال متفاوت را پشتیبانی کرده و یکی از کیف پول‌ های معتبر سخت افزاری ارزهای دیجیتال است. ارز اِکس، مقایسه کننده قیمت های لحظه ای صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. رسالت ارز اِکس معرفی معتبرترین صرافی‌ها و یافتن بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های خرید و فروش در میان صرافی‌های آنلاین برای کاربران است. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد.

چه تعداد توکن پالیگان (MATIC) در گردش است؟

ماتیک ارز دیجیتال شبکه پالیگان با نام اختصاری MATIC و معروف به ماتیک کوین در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. پالیگان یا اینترنت بلاکچین اتریوم، در سال 2017 توسط دو برنامه‌نویس هندوستانی راه‌اندازی شد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار داده و ویژگی‌های آن را نیز با یکدیگر مرور خواهیم کرد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. راه اول خرید مستقیم این رمز ارز از سایت های صرافی ایرانی معتبر مثل نوبیتکس به وسیله کارت بانکی و پرداخت ریال است. لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است.