خرید و فروش ارز ماتیک یا پالیگان باریپتو-لیفت نخ

روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک. ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد. خرید و فروش ارز ماتیک در نوبیتکس به دو صورت سفارش سریع و محدود امکان‌پذیر است.

  • فرایند فروش ارز دیجیتال پالی‌گان در صرافی رمزینکس به مانند خرید آن، به دو صورت ثبت سفارش فروش محدود و سریع خواهد بود و چگونگی آن دقیقاً مشابه با سفارش‌های خرید است که در بالا توضیح داده شد.
  • هم‌چنین سرمایه‌گذاران تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که این ارز می‌تواند رشد چشمگیری داشته باشد و به یک ارز پرطرفدار و محبوب تبدیل شود.
  • جهت فروش ارز matic می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال matic نمایید.
  • در ادامه تحلیل قیمت MATIC را تا سال 2025 میلادی برای شما منتشر کرده ایم، همراه مجله سرمایه گذاری آداس باشید.

آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است. ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند. تأییدکننده‌های MATIC باید این توکن را استیک کنند تا با ایجاد هر بلاک، پاداش آن را بگیرند.

آینده ماتیک

امروزه رمز ارزهای مختلف در سراسر جهان دست در دست هم داده اند تا سلطه شبکه اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال را از بین ببرند. هدف نهایی این ارز غلبه بر مشکلات مقیاس پذیری و کمک به کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز جهت انجام معاملات سریع و آسان و ارزان در بستر پلتفرم اتریوم است. شما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال به بستر مخصوصی نیاز دارید که این بستر همان کیف پول‌های ارز دیجیتال است که شما می‌توانید روی تلفن همراه خود آن‌ها را نصب کنید. دقت داشته باشید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌ها امکان‌پذیر است؛ اما به ‌شرط آن که کیف پول انتخابی شما ارز دیجیتال را پشتیبانی کند. در ادامه نام برخی از کیف پول‌ها که ارز دیجیتال ماتیک را پشتیبانی می‌کنند، در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز از آن‌ها برای نگهداری از این ارز استفاده کنید.

ارز دیجیتال ماتیک چیست؟

با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند. تاکنون، هزاران پلتفرم بر روی اتریوم به وجود آمده‌اند و این مسئله باعث ازدحام در شبکه اتریوم و افزایش کارمزدهای این شبکه شده است. در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد. اگرچه پالیگانشبکه بلاکچیناختصاصی خود را دارد، اما می‌تواند با متصل شدن به شبکه اتریوم، عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود ببخشد. وب سایت تتر ایران این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا قیمت لحظه ای ارز دیجیتال ماتیک و سایر رمز ارز ها را مشاهده کرده و با بهترین قیمت به خرید و فروش ارز رمزنگاری شده ماتیک بپردازند. پالی گان به عنوان یک راهکار مقیاس گذاری لایه دوم توصیف می شود، به این معنا که این پروژه به زودی به دنبال ارتقا لایه اصلی بلاکچین خود نیست.

درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند. بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود.

علاوه بر این، پالیگان جایی است که توسعه‌ دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های بلاک چینی خود را در آن ایجاد کنند. پالیگان با استفاده از ماژول‌های پیشرفته، امکان ایجاد شبکه‌های بلاک چینی به هم پیوسته و هماهنگ را ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال ماتیک می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد. فرآیند خرید پالی گان (ماتیک نتورک)یا فروش پالی گان (ماتیک نتورک)در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول پالی گان (ماتیک نتورک) شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد. قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است.

این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد. WalletInvestor نوسانات زیادی را در قیمت مجله خبری میکاپ پیش بینی می‌کند اما معتقد است که در نهایت این ارز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ رشد نسبتا خوبی را تجربه کند. هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند.

توصیه میکنیم راه و چاه ورود به دنیای جذاب و البته پرسود ارز های دیجیتال رو یاد بگیرید و با مسیر پیشرفت تکنولوژی همراه بشید. مجموعه صرافی ایران بایننس هم در کنار شماست تا علاوه بر در اختیار گذاشتن اطلاعات و دانش بازار ارز های دیجیتال بستر امنی و راحتی هم برای معاملات و سرمایه گذاری های شما فراهم کنه. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است. این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید.

نمودار تکنیکال ماتیک (پالیگان)

این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. فروش و خرید کاردانو هاسکینسون از هم‌بنیانگذران بلاک چین اتریوم، شبکه خود را با نام کاردانو ایجاد کرد و در کنار آن کوینی را با نام ADA به عنوان ارز بومی شبکه‌اش ارائه داد. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. عدم برخورداری از بلاک‌چین خودمختار؛ پالیگان یک پلتفرم لایه دوم محسوب می‌شود که موازی با اتریوم فعالیت دارد.

پلتفرم پالیگان، با تکیه بر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و پروژه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند. استفاده از شبکه پالیگان، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و خودمختاری یک پروژه بلاکچینی را افزایش می‌دهد. در حالی‌که هنوز از امنیت، قابلیت همکاری و مزایای ساختاری بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌کند.